Beste collega's
Wat een ergernis deze week mbt contact krijgen met airbnb.
Na het per ongeluk ontdekken van een reservering via airbnb welke niet in mail was gepost.
Bij het helpcentrum alle adviezen doorgelopen en opgevolgd. Je verwacht nadat de fout toch echt niet bij jou maar bij airbnb ligt dat er dan komt te staan: "en mocht u niet geholpen zijn dan kunt u contact opnemen met....". Maar dat staat er niet.
Op deze community-site heb ik ergens een 020-nr gevonden en gedraaid. Raad!? Engelstalig sprekend persoon. Ik vroeg of ik mogelijk een Nederlands sprekend persoon aan de lijn kon krijgen omdat men dat pretendeert. Hij zei dat ik nog eens moest proberen omdat het wrs druk was. 2e keer ook met 4 sec. werd er al opgenomen. Engelssprekende persoon. Ik kreeg een mailadres! Fout. 3x een ander gestuurd met bv. "NL" erachter. Niks. Ik heb werkelijk die hele site uitgespit maar heb nergens iets kunnen vinden.
Nu is het met de reservering goed gekomen maar wat als ik niet had gereageerd binnen 24 uur. Een boete? Met wie kun je overleggen?
Waar kun je je beklag doen over airbnb?
Na een aantal jaren ben ik er wel achter dat het een zeer onvriendelijk, nauwelijks te benaderen instituut is waarbij je - áls je al contact hebt - aan het kortste eind trekt.
Gelukkig maken de leuke gasten veel goed.
Dan komt hier hét nr van Airbnb 020-5222333
Dit mailadres kreeg ik: sutport@airbnb.com. Ik heb 'support' geprobeerd en 'nl' ipv 'com'.
Succes en ik hou me aanbevolen voor nog meer nrs en adressen van Airbnb 💪
Groeten
ineke