klantvriendelijkheid

Henk12
Level 1
Nijmegen, Netherlands

klantvriendelijkheid

Wie heeft dezelfde ervaring als ik: als je een levend mens probeert te spreken bij airbnb omdat je een vraag of probleem hebt krijg je vrijwel nooit een Nederlands sprekende medewerker te spreken. In het beste geval krijg je van een Engels sprekende airbnb medewerker een 020 nummer dat je zojuist zelf ingetoetst hebt. Maar ja, dat weet die airbnb medewerker die all over the world zit en via de computer drie keer is doorgeschakeld natuurlijk ook niet. Of ze beloven je dat je wordt teruggebeld. Mooi niet dus! Of je krijgt een nummer in Denemarken omdat die Filipino denkt dat dutch staat voor Denmark. Dat overkwam me dus vanochtend. Hoop dat meekijkend airbnb deze arme drommel niet traceert en op z'n kop geeft. Want het is een en al computerwerk. Een Nederlandse medewerker is te duur? Hoeveel B&B's zijn er in Nederland/België die samenwerken met airbnb? 10.000? 40.000? En daar is niet één Nederlandse medewerker voor? Tijd voor reacties vrienden!

3 Antwoorden 3
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo @Henk12 .

Op zich wel grappig dat je klaagt over (gebrek aan) Nederlands sprekende medewerker, maar vervolgens dit bericht in het Engeltalige forum plaatst ipv het Nederlandse.... Dat gezegd: het is zo dat het Airbnb hoofdkantoor voor Europa in Ierland (Dublin) zit. Het Airbnb telnr in Amsterdam schakelt alleen maar door. Met als gevolg Engelstalige medewerkers, maar er zit wel eens een (ook) Nederlands sprekende tussen (evt. vraag je ernaar). En inderdaad, in het slechtste geval kom je zelfs in de Filipijnen terecht en dat geeft dan helaas vaak niet het beste resultaat. Ik probeer het dan gewoon opnieuw...

met vriendelijke groet,

Emiel

Gerhard4
Level 6
Davenport, FL

is er een nederlands forum dan??

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Gerhard4,

 

Dit is de link naar de Nederlandstalige Community: https://community.withairbnb.com/t5/Community-Center-NL/ct-p/Community-Center-Dutch

 

Kennelijk is deze post nu ook hier naar toe verplaatst.

 

Succes.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf