Stefan45 Level 1 Amsterdam, Netherlands Weigeren van aanvraag wordt door Airbnb niet verwerkt. Dit g... Ik heb een aanvraag geweigerd en dit gecommuniceerd met de a... Laatste reactie Ik heb een aanvraag geweigerd en dit gecommuniceerd met de aanvrager (Emie).Echter Airbnb pakt het niet op. Als ik op weigere... Laatste reactie
Moniek1 Level 2 Carvoeiro, Portugal Camper Sinds dit jaar heb ik een camper op airbnb geplaatst. Deze i... Laatste reactie Sinds dit jaar heb ik een camper op airbnb geplaatst. Deze is geboekt. Uiteraard had ik ook een waarborg ingesteld vooraf. Nu... Laatste reactie
Patrick99 Level 1 hoe kan ik persoonlijk contact krijgen met een medewerker va... Laatste reactie Laatste reactie
Anke9 Level 1 Amsterdam, Netherlands deblokkeren Dag, Ik had per ongeluk twee advertenties aangemaakt voor he... Laatste reactie Dag, Ik had per ongeluk twee advertenties aangemaakt voor hetzelfde apartementwaardoor er ook twee agenda's waren. Als het go... Laatste reactie
Anneke4 Level 1 Amsterdam, Netherlands kalender gesloten Hallo, Ik had een boeking van 3-6 november niet ge-accepteer... Laatste reactie Hallo, Ik had een boeking van 3-6 november niet ge-accepteerd omdat de huurder twijfelde. Inmiddels wil ik dat wel doen, maar... Laatste reactie
Emiel0 Level 1 Amstelveen, Netherlands Klachten huidige gasten! Heel vervelend, maar onze nieuwe gasten zijn al vanaf avond ... Laatste reactie Heel vervelend, maar onze nieuwe gasten zijn al vanaf avond 1 heel luidruchtig en ze reageren niet op mijn sms'jes, mailtjes ... Laatste reactie