vooraf goedkeuren

Paul139
Level 1
Amsterdam, Netherlands

vooraf goedkeuren

Beste lezer,

Een aanvraag van een gast heb ik vooraf goedgekeurd. Dit zie ik niet terug op mijn kalender. De gast reageert niet meer en nu weet ik niet of ik vrij ben om iemand anders te boeken.

Dank voor een ieders reactie,

Paul

4 Antwoorden 4
Christel8
Level 2
Kortrijk, Belgium

Je locatie blijft gewoon vrij staan. Zelfs al overweegt zo'n twijfelaar om een week te blijven ben je veelal beter af met snelle beslissers. 

John-En-Susan0
Level 2
Nistelrode, Netherlands

Zolang je geen acceptatiecode hebt gekregen blijf je vrij.
Daarom zie je nog geen vermelding in je agenda.
John
Mieke0
Level 8
Amsterdam, The Netherlands

Zolang er geen boeking is kun je iedereen accepteren. Je kunt op dezelfde datum gerust meerdere aanvragers goedkeuren.

Wel laat ik zelf dit altijd weten aan degene met wie ik altijd contact heb gehad zodat ze snappen dat ze snel moeten zijn als ze willen boeken.

Degene die je goedkeurt krijgt ook een herinnering dat er nog zoveel uur een goedkeuring staat dus uiteindelijk worden ze voldoende herinnerd aan het feit dat ze kunnen boeken.

Mieke

Bert4
Level 1

mijn voorafgoedgekeurde gast zijn 24 uurs mogelijkheid om te reserveren was nog niet verlopen, maar ook niet zichtbaar in de kalender. Ik weet dat hij wil boeken echter een nieuwe aanvraag die nog in afwachting staat, blokkeerde zijn datum onterecht dus. Hoe kan de kalender blokkeren voor de vooraf goedkeuring?

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf