Bekijk het nieuwe communityfonds van Airbnb en stem nu op je favoriete organisatie

Airbnb
Official Account

Bekijk het nieuwe communityfonds van Airbnb en stem nu op je favoriete organisatie

Foto: The Freedom StoryFoto: The Freedom Story

Vorig jaar heeft Airbnb een nieuw communityfonds aangekondigd, in 2021 willen we alvast beginnen met het uitdelen van $ 10 miljoen USD aan lokale organisaties. De Adviesraad van hosts heeft dit jaar meegeholpen in het bepalen van de werkwijze van het fonds en het selecteren van organisaties die zich bezighouden met de door ons gestelde prioriteiten, zoals COVID-19-steun, economische zelfredzaamheid en onderwijs.

 

Nu is de beurt aan jou. Ga naar je lokale hostclub op Facebook om te stemmen op de organisatie die volgens jou steun uit het communityfonds verdient. Ben je nog geen lid van een lokale hostclub? Hier vind je een overzicht. Als er bij jou in de buurt geen club is, kun je leider van de hostcommunity worden en je eigen club oprichten, zodat je in de toekomst aan dit soort acties kunt deelnemen.

 

Welke lokale organisaties kunnen op jouw stem rekenen? Naar welke thema's moet de steun uit het communityfonds in de toekomst gaan? 

2 Antwoorden 2
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Airbnb 

De link laat zien dat er geen enkele Facebook hostclub is in Nederland en België (alleen 1 in Brussel, maar alleen voor  hosts die "ervaringen" aanbieden). Gezien het fiet dat deze community ook maar weinig activiteit kent, vraag ik me af of er behoefte is aan hostclubs. Volgens mijn zijn er wel diverse andere facebook pagina's (groups) in NL (Amsterdam ?)  waar Airbnb-hosts actief zijn.

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

Ik ga me hiervoor toch echt niet bij facebook aanmelden

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf