De inspirerende steun van onze community aan Oekraïne

Catherine-Powell
Ex Airbnb
Ex Airbnb
Malibu, CA

De inspirerende steun van onze community aan Oekraïne

CatherinePowell_0-1646072771460.jpeg

 

Hallo allemaal,

 

Ik wil onze Host community oprecht bedanken. Hoewel ik niet verrast ben door jullie daden van vriendelijkheid en vrijgevigheid, ben ik echt overweldigd door de uitstorting van steun die we zien van verhuurders over de hele wereld als het gaat om de situatie in Oekraïne. 

 

Tot nu toe hebben bijna 20.000 verhuurders zich bereid verklaard om hun huizen via Airbnb.org open te stellen voor mensen die Oekraïne ontvluchten. Dit is weer een herinnering aan het medeleven dat zo veel van ons werk drijft en deze community zo bijzonder maakt. 

 

Voor degenen die willen helpen zijn er twee manieren: of doe waar je goed in bent en word verhuurder door je hier aan te melden, of als je niet in staat bent om te verhuren, doneer dan aan Airbnb.org's Vluchtelingenfonds. Je kunt ook meer te weten komen over Airbnb.org en hun initiatieven voor Oekraïense vluchtelingen tijdens deze crisis door naar het Informatiecentrum te gaan.

 

Ik wil ook onze Hosts bedanken voor het bijdragen van ideeën en het delen van zulke hartverwarmende verhalen in ons Communitycentrum, in verschillende Host clubs en met het Community Support team. We hebben deze zorgvuldig gelezen en delen ze met de teams hier bij Airbnb. Ik kan zeggen dat onze harten ongelooflijk vol zijn. 

 

Jennifer Port, Lid van de Host Adviesraad uit Severn, Ontario zei: "Dit wordt onze tweede keer dat we deelnemen aan Airbnb.org." Ze heeft gemerkt dat haar gemeenschap haar steunt in haar beslissing om haar huis open te stellen: "Als we in staat zijn om een Oekraïense gast te ontvangen ... zal de gemeenschap zich mobiliseren om te zorgen voor kleding, voedsel, maaltijden, vervoer, tolkdiensten, werkgelegenheid, en de lijst gaat maar door."

 

Afgelopen weekend vernam ik ook dat @Samantha744 uit North Lincolnshire in Groot-Brittannië binnenkort drie generaties Oekraïense vrouwen in haar huis zal verwelkomen. En een ander lid van onze gastgemeenschap, @Ольга146, uit Zhytomyr, Oekraïne, deelde dat ze haar huis moest ontvluchten en dit is haar ervaring: "We werden opgevangen door een familielid van Airbnb in Duitsland. Ik heb nog nooit zo'n zorg gevoeld voor zo'n steun.... Bedankt dat jullie er waren." 

 

Er is zoveel vriendelijkheid in de wereld en we zien het op dit moment volop. Ik kijk ernaar uit om meer indrukwekkende verhalen van jullie te horen, dus blijf me alsjeblieft taggen in jullie berichten door @Catherine-Powell te typen. Ik lees ze allemaal. Ik leer ervan en ik deel wat ik leer van onze gesprekken.

 

Ik denk enorm aan jullie in deze moeilijke tijd,

 

Catherine

0 Antwoorden 0

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf