Prijzen worden weergegeven in Amerikaanse dollars. De gebrui...
Prijzen worden weergegeven in Amerikaanse dollars. De gebruikerservaring kan per locatie verschillen.
Vanaf begin volgend jaa...
Log in met je Airbnb account om verder te gaan met lezen en om samen te komen en verhalen te delen met miljoenen andere Hosts over de hele wereld.
Wil je kans maken om in het Communitycentrum te worden uitgelicht? Vertel ons hoe je videoberichten gebruikt om gasten te informeren en te inspireren. De 10 beste tips zetten we in de kijker en we vermelden de hosts die deze tips hebben gedeeld.
We zijn razend benieuwd hoe jij videoberichten gebruikt, of dat nou is om uit te leggen hoe de barbecue werkt of dat je een voorproefje geeft van de gezelligste plekjes in je woning.
Wat is je beste videobericht tot nu toe? Heeft het je geholpen om iets snel uit te leggen? Maakte het gasten enthousiast voor hun verblijf? Of iets anders?
Ga naar het Informatiecentrum voor meer informatie over de nieuwste verbeteringen van Airbnb, zoals dynamische annuleringsvoorwaarden en een bijgewerkt inkomstendashboard.
Hallo allemaal, heb jij al videoberichten ingesteld of ken je accounts die dit gedaan hebben? Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet en zie graag een voorbeeld
@Kirsten266 Ik sluit me aan bij je .... ben wel benieuwd. @Quincy heeft Airbnb niet zo'n handig video(berichtje;-)) met hoed it er dan uitziet?
Hoi @Kirsten266, tot nu toe heb ik geen voorbeeld kunnen vinden helaas. Ik zal je updaten zodra ik meer info heb!