Gebruik je al videoberichten?

Airbnb
Official Account

Gebruik je al videoberichten?

Verbeteringen van Airbnb.png

Wil je kans maken om in het Communitycentrum te worden uitgelicht? Vertel ons hoe je videoberichten gebruikt om gasten te informeren en te inspireren. De 10 beste tips zetten we in de kijker en we vermelden de hosts die deze tips hebben gedeeld.

We zijn razend benieuwd hoe jij videoberichten gebruikt, of dat nou is om uit te leggen hoe de barbecue werkt of dat je een voorproefje geeft van de gezelligste plekjes in je woning. 

Wat is je beste videobericht tot nu toe? Heeft het je geholpen om iets snel uit te leggen? Maakte het gasten enthousiast voor hun verblijf? Of iets anders? 

Ga naar het Informatiecentrum voor meer informatie over de nieuwste verbeteringen van Airbnb, zoals dynamische annuleringsvoorwaarden en een bijgewerkt inkomstendashboard.

5 Antwoorden 5
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Hallo allemaal, heb jij al videoberichten ingesteld of ken je accounts die dit gedaan hebben? Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet en zie graag een voorbeeld

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

@Kirsten266 Ik sluit me aan bij je .... ben wel benieuwd. @Quincy  heeft Airbnb niet zo'n handig video(berichtje;-)) met hoed it er dan uitziet?

Groetjes Katja
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Quincy Ken je al een account wat het gebruikt en waar we kunnen kijken? 👀 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Ik zal het navragen @Kirsten266

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoi @Kirsten266, tot nu toe heb ik geen voorbeeld kunnen vinden helaas. Ik zal je updaten zodra ik meer info heb!

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Meer tools voor jouw doelen

Informatiecentrum

Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.

Lokale hostclubs

Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.