Het bericht van onze oprichter vandaag

Catherine-Powell
Ex Airbnb
Ex Airbnb
Malibu, CA

Het bericht van onze oprichter vandaag

image (1).png

 

Hallo iedereen,

 

We zijn blij dat we vandaag eindelijk Brian's nieuws over de Airbnb Host Adviesraad en Host Fonds kunnen aankondigen. Ik hoop dat jullie allemaal zijn bericht hebben ontvangen.

 

Deze aankondiging is een belangrijke mijlpaal in verband met onze relatie met de Host-Community. Ik heb de afgelopen maanden met veel plezier kennisgemaakt met velen hosts en jullie opmerkingen gelezen in het Communitycentrum. Het deed me beseffen hoe belangrijk het is om de hosts de kans te geven om deel te nemen aan de beslissingen en het succes van het bedrijf.

 

Op basis van de voortdurende feedback en de workshops in het verleden, waar we meer dan 3.000 van jullie hebben benaderd, zijn deze programma's ontworpen om de Host-Community nu en voor de komende generaties te ondersteunen.

 

Ik kan niet gelukkiger zijn om dit bericht met jullie te delen. We hebben hard gewerkt om dit jaar vooruitgang te boeken door te luisteren en enkele van jullie belangrijkste zorgen aan te pakken. We weten dat we nog veel werk te doen hebben, maar we zien deze aankondiging als een belangrijke stap in het verdiepen van onze samenwerking met jullie.

 

Ik neem aan dat jullie vragen hebben, en we hebben hier een programmagids opgesteld. Aarzel niet om dit bericht te beantwoorden en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

 

Ik kijk uit naar dit nieuwe hoofdstuk in ons partnerschap - en om jullie later dit jaar voor te stellen aan onze raadsleden.

 

Zorg goed voor jezelf,

 

Catherine

0 Antwoorden 0

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf