Host update: Superhost nieuws, reistrends en meer

Catherine-Powell
Ex Airbnb
Ex Airbnb
Malibu, CA

Host update: Superhost nieuws, reistrends en meer

BeloRauschBG (1) (1).png

 

Hallo allemaal,

 

Ik ben verheugd om deze host update met jullie te delen, die een aantal spannende nieuws en hulpbronnen voor onze community bevat, waaronder veranderingen in de 2021 Superhost Ratings, inzichten van gasten, en updates voor de host tools. 

 

Nu de reislust van mensen weer begint terug te keren, is het een van onze belangrijkste doelen om jullie, onze hosts, te helpen bij de voorbereiding op de terugkeer van het reizen. Zoals CEO Brian Chesky opmerkte: "Mensen kunnen niet wachten om weer te reizen, en wanneer ze daartoe in staat zijn, verwachten we dat er een aanzienlijke inhaalvraag zal zijn die zich op jullie zal richten."  

 

Dit is een spannende tijd, maar ook een tijd waarin we moeten blijven denken aan onze eigen veiligheid en die van onze gasten, en waarin we ons moeten aanpassen aan het nieuwe normaal van werk, reizen en vrije tijd. Ik hoop dat de informatie in deze update jullie een aantal nuttige hulpmiddelen en geruststelling biedt nu jullie beginnen met het herzien van jullie advertenties.

 

Ik kom binnenkort terug met meer nieuws! 

 

Zorg goed voor jezelf,

Catherine

0 Antwoorden 0

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf