Introductie van Catherine Powell, onze nieuwe Global Head of Hosting...

Airbnb
Official Account

Introductie van Catherine Powell, onze nieuwe Global Head of Hosting...

BeloRauschBG.png

 

Bij Airbnb zijn we begonnen met een nauwe samenwerking tussen onze medewerkers en hosts. Veel van onze beste ideeën kwamen rechtstreeks van jullie, en we keren terug naar dat soort samenwerkingsverbanden waarmee we elkaar kunnen helpen om beter te worden.

 

Vandaag willen we graag een video delen van onze nieuwe Global Head of Hosting Catherine Powell, die haar plan schetst om ons bedrijf weer op te bouwen rond hosts zoals jullie. Haar belangrijkste focus: meer transparantie.

 

"Druk op de CC-toets op de Youtube video om ondertiteling toe te voegen en druk op de instellingen om de taal te wijzigen".

 

Als je de video eenmaal hebt bekeken, horen we graag van je. Laat ons alsjeblieft weten wat je wilt dat we in de toekomst over Host Updates overleggen met Catherine.

 

Dank je wel.

5 Antwoorden 5
Pol16
Level 1

mooie verschijning Catherine, maar uw "statement" is veel te lang. Ik ben meer dan 40 jaar actief geweest als cameraman-journalist voor TV-nieuws. In nieuwsuitzendingen op TV zie je nooit items die langer zijn dan 2 à 3 minuten. Waarom ? De aandacht van de kijker duurt niet zo lang. Beter 10 korte "statements" dan 1 lang.  Van harte.

Gerald533
Level 1
The Hague, The Netherlands

In goed Nederlands  zeggen we dan "I couldn't agree more". Wat een lang verhaal. En voor wie is dat relevant? Ik denk dat Catherine (en haar collega's en leidinggevenden) er rekening mee moeten houden, dat er verschillende 'verhuurders-groepen' zijn. Natuurlijk zullen er verhuurders zijn die een echte verbinding met hun gast(en) op prijs stellen. Uw verhaal was duidelijk op die groep gericht. Ik behoor niet tot die groep en ik denk vele verhuurders niet. Ik verhuur via AirBnB om twee redenen: 1. Ik heb een extra centje nodig en 2. Ik gebruik makelaars en daar hoort uw organisatie  voor mij ook bij.

Sinds ik mij zo'n 7 jaar geleden bij AirBnB heb aangesloten zijn mijn verhuurinkomsten hoger en bestendiger geweest dan daarvoor. Maar ik heb geen enkele behoefte aan organisatie van een "experience" (dat u foutief in het Nederlands vertaalt als "ervaring"; beter is "evenement"). 

Gasten hebben wel behoefte aan duidelijke informatie, ook over hoe AirBnB precies werkt buiten de reguliere verhuur. Dus hoe u met problemen, schades en wat dies meer zij, om gaat en daar ontbreekt het mijns inziens aan. Ik ben gaarne bereid u daarbij te helpen. Hoogachtend **

**Persoonlijke informatie verborgen - Communitycentrum Richtlijnen

Wil23
Level 2
Utrecht, Netherlands

Een heldere uitleg met een nieuw perspectief post Covid. Ik blijf je volgen Catherine.

Hallo @Wil23,

 

Bedankt voor de lovende woorden. Ik kijk er naar uit om meer te delen over de komende updates!

Jozef30
Level 1
Hasselt, Belgium

Het statement van Airbnb over BLM is er voor mij echt over. Ik kan geen respect opbrengen voor een criminele afro Amerikaan. All lives matter!! 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf