Popelende reizigers laten zien wat hosts mogelijk maken

Catherine-Powell
Ex Airbnb
Ex Airbnb
Malibu, CA

Popelende reizigers laten zien wat hosts mogelijk maken

Hebben jullie Brians voorproefje van onze wereldwijde campagne voor hosts al gezien? Hopelijk spraken de filmpjes die daarbij in première zijn gegaan jullie ook zo aan. Ik kan allerlei redenen opnoemen waarom ik zo trots ben op deze campagne, maar de belangrijkste reden is dat die helemaal om jullie draait. Om jullie en de magische momenten die jullie creëren. 

 

Voor het geval je de presentatie nog niet hebt gezien: Brian gaf een exclusief voorproefje van de eerste drie filmpjes in het kader van onze campagne Mogelijk gemaakt door hosts. Deze filmpjes geven een mooi beeld van wat er zo uniek is aan reizen via Airbnb: hosts zoals jij die alles uit de kast halen om gasten een onvergetelijke ervaring mee te geven. Brian legde uit dat we deze campagne breed inzetten. Dat is een van de vele manieren waarop we jullie willen helpen om meer reserveringen in de wacht te slepen zodra we weer volop kunnen reizen. 

 

Om ervoor te zorgen dat jullie daar alvast op kunnen anticiperen, heeft Brian laten weten wat de belangrijkste reistrends en -inzichten voor 2021 zijn. Uit een van onze recente enquêtes blijkt dat we niet zozeer heel veel willen reizen, maar wel met een persoonlijk doel. 41% van alle ondervraagden zei dat ze reizen missen omdat ze zo geen tijd kunnen doorbrengen met familie en vrienden die ver weg wonen. Verder hebben mensen ook meer de behoefte om dichter bij huis te blijven. 56% zei dat ze niet ver weg hoefden en liever in hun eigen streek of land wilden blijven. 

 

Met dit soort informatie kunnen we ons voordeel doen. Door deze trends met jullie te delen, hopen we dat je beter op de veranderende behoeften van je gasten kunt inspelen. We gebruiken ze zelf ook, namelijk om te bepalen met welke tools en richtlijnen we jullie het komende jaar kunnen ondersteunen. Als je meer wilt weten over de uitkomst van onze enquête onder Amerikaanse consumenten, klik je hier. We gaan nog meer van dit soort enquêtes houden in andere landen. Ik laat de resultaten te zijner tijd aan jullie weten. 

 

We hebben begrepen dat een aantal mensen afgelopen donderdag geen verbinding met het live-evenement kon krijgen. Wat vervelend, onze excuses daarvoor! Hopelijk kunnen jullie dan wel de herhaling bekijken. De komende weken kunnen jullie meer filmpjes tegemoetzien. Daarin komen hosts (ook van ervaringen), accommodaties en reizigers uit onze hele internationale community in beeld.  

 

Het was zo leuk om samen met de hosts aan deze filmpjes te werken. Uiteraard konden we niet zo'n filmpje met alle hosts maken, maar ik weet zeker dat elke host een eigen inspirerend verhaal te vertellen heeft. Dus laat maar eens weten: wat zou zo'n filmpje over jouw gastvrijheid zeggen? En welk liedje zou je eronder zetten?

0 Antwoorden 0

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf