Welke apparatuur is essentieel om in huis te hebben?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Welke apparatuur is essentieel om in huis te hebben?

Quincy_0-1665675032565.jpeg

 

Hallo iedereen,

 

Op Airbnb zijn er allerlei soorten advertenties, elk met een andere lijst van voorzieningen. Sommige bieden lakens en handdoeken, een haardroger of een eettafel, terwijl anderen alleen het absolute minimum bieden met betrekking tot de kamer zelf.

 

Het soort klanten heeft ook een grote invloed op de aangeboden faciliteiten; een advertentie met een zwembad biedt bijvoorbeeld misschien ligstoelen of badhanddoeken, terwijl een kindvriendelijke advertentie misschien een kinderstoel of kinderspeelgoed aanbiedt.

 

Elke advertentie is anders, maar welk apparatuur is volgens jou essentieel in een advertentie?

 

Ik hoor graag van jullie! 🙂

 

Quincy

 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

2 Antwoorden 2
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Mijn airbnb (5 kamers) is low budget en vraagt ook milieubewust gebruik van voorzieningen.

Dat betekent dat je er geen apparatuur als bijv. een wasdroger aantreft. Maar wel bijv. wasmachine, kooktoestel, koelkast, waterkoker, magnetron.

 

De wasmachine is er alleen voor gasten die langer dan een week blijven en dan ook maximaal 1 was per week.

 

En verder voorzien van alle basisvoorzieningen, zoals beddegoed, handdoeken, WiFI etc.

Maar alles met mate.. bijv. wie een week verblijft krijgt 2 handdoeken. Wil je meer, dan neem je ze zelf maar mee !

 

 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Ik geef je groot gelijk @Emiel1 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf