Betalingen via iDEAL

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Betalingen via iDEAL

Ik heb vaak gasten die hun reserverng willen verlengen.

Dat kan prima via de "wijzig" optie in de reservering.

Maar als men via iDEAL wil betalen, gaat daar wat tijd overheen, omdat Airbnb eerst een betaal-link moet sturen die vervolgens via iDEAL procedure "verwerkt" moet worden.

 

Dus ik ontvang standaard bij een dergelijke reservering een waarschuwende email van Airbnb dat "er een probleem is met de betaling".

 

The attempt to charge your guest, XXXXXX, for the amount due for reservation XXXXXXXX from Nov 4 - 11, 2022 was unsuccessful. The reservation is still active at this time, and we've sent XXXX an email alert with a direct way to pay the balance.

 

If your guest successfully submits payment, we'll send you a confirmation email right away. If you have questions about the payment problem, you can reach out to your guest.

 

Ik vind dit behoorlijk irritant, want die email komt tegenwoordig bij ELKE verlenging al binnen enkele minuten en is volkomen onterecht. Airbnb moet gewoon de gast wat tijd gunnen om de iDEAL betaling te kunnen afronden !

 

1 Antwoord 1
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ik heb hier nog nooit last van gehad maar misschien had ik alleen creditcard boekingen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf