Beste, Mijn vraag is devolgende: Ik krijg bericht van de Bel...
Laatste reactie
Beste, Mijn vraag is devolgende: Ik krijg bericht van de Belgische belastingsdienst dat ik belasting moet betalen op de roere...
Laatste reactie
Hallo,
Ik weet niet precies wie dit lezen, want ik heb hier nog nooit mee gewerkt. Ik zit met een boekingsprobleem. Gasten hebben gereserveerd voor volgende zomer, waar ik niet op voorbereid was zo vroeg (nooit eerder gehad). Nu hebben ze geboekt in onze festivalweek wanneer het terrein besloten is voor alleen festivalgangers (max 25 mensen). Ik had nog niet de accommodaties op blokkeren gezet. We eten onze maaltijden samen, gebruiken de keuken en het sanitair als groep. Deze mensen komen voor een festival op een andere plek, maar boekten bij ons vanwege de goedkope prijs. Terwijl ze niet met ons meedoen. Ik snap dat het mijn fout is dat ik nog niet geblokkeerd heb, maar welke rechten heb ik om deze boeking te annuleren? Het is echt niet ok om hier dan 2 mensen te hebben die niet met ons mee doen. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt! Warme groet, Indi
Opgelost! Ga naar Beste Antwoord
het is incidenteel mogelijk om een boeking te annuleren. Ik zou even contact zoeken met Airbnb wat de mogelijkheden zijn.
Helaas zijn er echter al een paar dagen verstreken dus ik weet niet hoe dat loopt
het is incidenteel mogelijk om een boeking te annuleren. Ik zou even contact zoeken met Airbnb wat de mogelijkheden zijn.
Helaas zijn er echter al een paar dagen verstreken dus ik weet niet hoe dat loopt
Hallo Quincy en andere kanjers,
Het probleem heeft zichzelf gelukkig verholpen! Dank voor het meedenken!
Hartelijke groet Indi