Roelof11 Level 1 Kan ik mijn assistente toevoegen zodat zij ook de boekingen ... M.,kan ik mijn assistente toevoegen zodat zij ook de boeking... M.,kan ik mijn assistente toevoegen zodat zij ook de boekingen binnenkrijgt en kan contacten met de huurders?
Ilse141 Level 2 geen enkele reservering Hallo allemaal. Ik weet het even niet meer. Ik heb sinds jun... Laatste reactie Hallo allemaal. Ik weet het even niet meer. Ik heb sinds juni geen enkele boeking meer gehad op Airbnb. Is er iets dat ik moe... Laatste reactie
Niek40 Amersfoort, The Netherlands Level 2 Belasting aangifte via BV Ik heb mijn verhuuractiviteiten ondergebracht in een BV.Iede... Ik heb mijn verhuuractiviteiten ondergebracht in een BV.Ieder jaar moet ik aangifte doen van de omzet en de kosten.Daarbij zi...
Stephanie2769 Leiden, Netherlands Level 1 Fiscaal identificatienummer toevoegen Hoi lieve community, Sinds dit jaar ben ik begonnen met het ... Hoi lieve community, Sinds dit jaar ben ik begonnen met het verhuur van een kamer. Ik heb me overal netjes aangemeld en nu wi...
Rudolf96 Level 1 fiscale identificatie waarom pakt hij mijn nummer niet ? Geef een fiscaal identifi... Laatste reactie waarom pakt hij mijn nummer niet ? Geef een fiscaal identificatienummer op voor NederlandVolgens de Europese belastingwetgevi... Laatste reactie
Ilse141 Level 2 levels bij Airbnb Hallo, ik zag dat ik level 1 had gekregen van Airbnb. Wat ... Laatste reactie Hallo, ik zag dat ik level 1 had gekregen van Airbnb. Wat is dat en hoe verdien je die levels precies? Is dit belangrijk vo... Laatste reactie