Co-Host Gezocht

Jonas278
Level 2
Vlaardingen, Netherlands

Co-Host Gezocht

Iemand beschikbaar om te mede-verhuren, in/uitchecken, samenwerken in de  nabijheid van Rotterdam? Ik hoor het graag. 

3 Antwoorden 3
Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

@Jonas278 Fijn om te zien dat je het Nederlandstalige Communitycentrum hebt gevonden. 😉 Welkom!

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ik kan je de tip geven om een cohost te zoeken bij de universiteit. Daar zijn ze vaak erg flexibel qua tijden. 

Lara1652
Level 1
Barendrecht, Netherlands

Hi Jonas! 

 

Het is geweldig om te horen dat je op zoek bent naar een co-host in de buurt van Rotterdam! Ik ben namelijk gevestigd in Rotterdam. Ik ben zeer geïnteresseerd in deze mogelijkheid en zou graag meer willen weten over de details van de samenwerking. Ik heb ervaring met mede-verhuren en in/uitchecken en ben enthousiast over de mogelijkheid om bij te dragen hieraan. Samenwerken om gasten een geweldige ervaring te bieden, spreekt me zeer aan.

 

Laten we verder praten over hoe we deze samenwerking kunnen vormgeven. Ik kijk ernaar uit om van je te horen en te bespreken hoe we kunnen bijdragen aan jouw als een Airbnb-cohost.

 

Met vriendelijke groet,

 

Lara **

**[E-mailadres en telefoonnummer verborgen om veiligheidsredenen - Communitycentrum Richtlijnen]  Houd er rekening mee dat het niet is toegestaan om persoonlijke gegevens openbaar te delen.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf