Extra kosten

Extra kosten

Hallo, wij hebben juist onze 1e boeking via airbnb binnen 🙂 Spannend!

We hebben onze woning wel al verhuurd en toen vroegen we steeds een waarborg. Via airbnb gaat dit niet.

Wij geven een aantal kwh aan elektriciteit inbegrepen in de huurprijs. Meer dient men bij te betalen. Normaal trekken we dat af van de waarborg. Het staat nu vermeld op airbnb dat dit kan voorvallen. Maar hoe doen jullie die verrekening dan? Onze keyholder wilt niet met cash geld werken.

 

Hoe doen jullie dit? 

4 Antwoorden 4
Patricia3617
Level 8
Maaseik, Belgium

Hallo Kelly , 

Bij ons zijn alle kosten inbegrepen dus de vraag stel zich niet in ons geval.

Maar ik kan je maar "de raad van tante Kaat geven ", Sinds kort heb je de mogelijkheid om extra kosten te vragen via jou advertentie onder "extra kosten " met kuis , linnengoed, enz,een forfait (roaming) te vragen van zoveel euro voor zoveel kwh,  

Ook stel ik voor dat je in je advertentie en / of beschrijving  de mensen op de hoogte te brengen dat wat boven de forfait kwh uitkomt gevorderd zal worden via de resolutiecentrum van air bnb, 

Naast je 1ste boeking (proficiat trouwens 😀) zie je normaal in de kolom bericht sturen , geld sturen of geld vragen , dan mag je wat boven je forfait uitkwam opvragen 

ik hoop je geholpen te hebben en wens je veel succes,

grtjes , Patricia

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ik sluit me helemaal bij de tips van @Patricia3617 aan. 
ik wens je ook heel veel plezier bij Airbnb en hoop dat je veel mooie boekingen zult ontvangen! 

Dit is inderdaad gekend en vermeld. De huurders hebben op voorhand gevraagd hoeveel er meestal verbruikt word en dergelijke. Het is eerder een preventieve maatregel zodat ze niet constant de airco laten opstaan overal of wanneer ze er niet zijn. 
Maar dankjewel voor de tip! Ik ga even in het resolutiecentrum kijken. 

Kelly1854_0-1678739270827.png

 

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

Hoi @Kelly1854 , welkom op het Communitycentrum en van harte gefeliciteerd met jullie eerste Airbnb boeking!! 😃

 

Ik hoop dat je tot nu toe al goede tips hebt ontvangen. 😉

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf