Fenèsa0 Level 2 Ziekenkas Beste,Mijn echtgenoot heeft voorlopig een vervangingsinkomen... Laatste reactie Beste,Mijn echtgenoot heeft voorlopig een vervangingsinkomen vd ziekenkasMogen we wettelijk wel Airbnb doen?dankjegroeten Laatste reactie
Jacco6 Level 1 Verhuuractiviteiten Spaans Kadaster Goedendag, Ik moet het volgende doen volgens Airbnb, maar bi... Laatste reactie Goedendag, Ik moet het volgende doen volgens Airbnb, maar bij punt 1 loop ik al vast want ik zie geen knop verhuurmodus en oo... Laatste reactie
Sonia2137 Level 1 Belasting in Belgie voor verhuur woning in Portugal via Air... Hallo, ik woon in Belgie en verhuur sinds kort een woning in... Laatste reactie Hallo, ik woon in Belgie en verhuur sinds kort een woning in regio centrum Portugal. Heeft iemand ervaring met hoeveel belast... Laatste reactie
Stephan5117 Level 1 Status van mijn vraag: btw innen op verhuur ik wil graag de status van mijn vraag: btw innen op verhuur Laatste reactie ik wil graag de status van mijn vraag: btw innen op verhuur Laatste reactie
Ineke-and-John0 Level 2 Toeristenbelasting innen via AirBnB Ik kan op de factuur niet zien of er toeristenbelasting inge... Laatste reactie Ik kan op de factuur niet zien of er toeristenbelasting ingehouden is,en hoe ik het percentage op de site kan invullen. Laatste reactie
Joyce-En-René0 Level 2 Hoe gaan jullie om met de aanstaande BTW verhoging? Ik ben benieuwd hoe jullie omgaan met de aangekondigde BTW v... Laatste reactie Ik ben benieuwd hoe jullie omgaan met de aangekondigde BTW verhoging in 2026? Ik begin hier nu al over, omdat mijn agenda 9 m... Laatste reactie
Informatiecentrum Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.
Lokale hostclubs Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.