Emeraude3 Level 1 Co-Host Gent Hey iedereen!Ik ben Emeraude Mulongo en ik ben een co-host! ... Hey iedereen!Ik ben Emeraude Mulongo en ik ben een co-host! Als co-host ondersteun ik Airbnb-eigenaars bij het beheer van hu...
Leslie1060 Level 1 Reservering en bijbehorende factuur kloppen niet. Hallo Quincy, Ik heb een reservering ontvangen en geacceptee... Laatste reactie Hallo Quincy, Ik heb een reservering ontvangen en geaccepteerd voor 27-12 tot 30-12De dag huur is 135,00 euro maar op de Air ... Laatste reactie
Jan14293 Level 1 Schadeclaim na incident Beste Airbnb-gemeenschap, Mijn vrouw en ik zijn al 10 jaar A... Beste Airbnb-gemeenschap, Mijn vrouw en ik zijn al 10 jaar Airbnb-host van 2 gezellige vakantiewoningen. In november 2023 huu...
Jan13563 Level 1 invoer bank gegevens goedemiddag, Graag wat hulp met invullen bankgegevens.Er wor... Laatste reactie goedemiddag, Graag wat hulp met invullen bankgegevens.Er wordt gevraagd om cvv nr. Onduidelijk wat er nu precies ingevuld moe... Laatste reactie
Alida-Maria-Johanna0 Level 1 Noordwijkerhout, Netherlands Blokkade uitbetaling verhuurinkomsten door Airbnb Goedendag.Sinds 2021 verhuren wij houten huisjes op onze cam... Laatste reactie Goedendag.Sinds 2021 verhuren wij houten huisjes op onze camping.Een goede vriendin heeft ons account aangemaakt en beheerd. ... Laatste reactie
Kimmie7 Level 2 Winssen, Netherlands Schoonmaakkosten niet doorberekend bij Airbnb Hi! Kan iemand mij helpen bij het volgende probleem?Ik heb e... Laatste reactie Hi! Kan iemand mij helpen bij het volgende probleem?Ik heb een reservering gekregen (direct reserveren staat aan) en nu heeft... Laatste reactie