Hulp nodig bij het instellen van mijn BnB

Opgelost!

Hulp nodig bij het instellen van mijn BnB

Hallo,

Mijn appartement is geschikt voor maximaal 8 personen. In het laagseizoen zou ik het echter graag zo willen instellen dat de basisprijs geldt voor 4 personen. Wanneer gasten met meer dan 4 personen willen verblijven, moeten zij dit bij de boeking kunnen aangeven en geldt er een toeslag per extra persoon.

Het appartement biedt de mogelijkheid om 2 extra slaapkamers en een extra badkamer af te sluiten of juist te openen, afhankelijk van het aantal gasten.

Kunt u mij uitleggen hoe ik dit het beste kan instellen?

Alvast bedankt voor uw hulp.

Beste Antwoord

@Salvatore879 
Ja, als je het goed hebt ingesteld, gaat dat automatisch. Als je als gast inlogt bij je eigen accomodatie kun je zien of het bedrag verspringt bij het toenemen van het aantal gasten
Ik heb het even gecontroleerd.
Bij 1 gast is het 698, bij 2 706, 3:714, 4:722, 5: 894, 6:1066

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

4 Antwoorden 4
Emiel1
Top Contributor

@Salvatore879 

Je kunt de prijs zo instellen, dat deze geldt voor een bepaald max. aantal gasten.

Gasten boven dat maximum betalen een toeslag.

Meer info:

https://www.airbnb.nl/help/article/1507

Als er fysiek wijzigingen aan de accommodatie nodig zijn (ruimtes beschikbaar maken), dan kunnen evt. meerdere advertentes worden aangemaakt voor de betreffende doelgroepen. (bijv. max. 8 gasten,  max. 4 gasten). De kalenders kunnen onderling gekoppeld worden

Bedankt voor je antwoord. Ik heb het nu ingeteld dat er boven 4 gasten extra moet worden betaald met een max van 8 gasten. Ik zag het alleen niet terug in de advertentie. Gaat dit automatisch als ze boeken voor meer dan 4 gasten?

@Salvatore879 
Ja, als je het goed hebt ingesteld, gaat dat automatisch. Als je als gast inlogt bij je eigen accomodatie kun je zien of het bedrag verspringt bij het toenemen van het aantal gasten
Ik heb het even gecontroleerd.
Bij 1 gast is het 698, bij 2 706, 3:714, 4:722, 5: 894, 6:1066

Hartelijk dank Bob, fijn dat je me hebt geholpen waardeer het enorm. Zijn er dagen dat je kan leren het oprimale uit je BnB te halen. Ik ben namelijk vrij nieuw en moet nog veel leren. Voornamelijk over andere mogelijke platforms en advertenties maken op socials enzo

Meer tools voor jouw doelen

Informatiecentrum

Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.

Lokale hostclubs

Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.