Hallo, Mijn appartement is geschikt voor maximaal 8 personen...
Laatste reactie
Hallo, Mijn appartement is geschikt voor maximaal 8 personen. In het laagseizoen zou ik het echter graag zo willen instellen ...
Laatste reactie
Log in met je Airbnb account om verder te gaan met lezen en om samen te komen en verhalen te delen met miljoenen andere Hosts over de hele wereld.
Hallo allemaal 👋
Ik vind het altijd erg interessant om te horen hoe jullie je advertenties dagelijks beheren.
Sommige hosts geven aan dat ze het gemak van de app waarderen om onderweg verbonden te blijven, terwijl anderen liever de desktop gebruiken wanneer ze rustig updates willen doorvoeren. En ik kan me voorstellen dat velen van jullie afhankelijk van de situatie tussen beide wisselen.
Gebruik je meestal de Airbnb-app, desktop of een combinatie van beide? Heb je verschillen gemerkt in hoe elk voor jou werkt?
Ik hoor graag jullie ervaringen en wat het beste past bij jullie routine 😊
Quincy
Ik gebruik voor 95% de desktop. Ik kijk hooguit bij een melding van een reservering even op de app
Wat grappig maar kan me voorstellen dat het met meerdere woningen handig is. Ik log alleen in via de app.
Als ik privé een boeking doe vind ik het trouwens wel fijner om op de computer met groot scherm in te loggen
Hoi @Kirsten266! Interessant! Ik heb denk ik voornamelijk een mix van allebei gebruikt. De app is natuurlijk makkelijk als je even geen PC or laptop bij de hand hebt 😊 (als gast gebruik ik ook Airbnb via de app).
Hallo @Bob297, dankjewel voor het delen! Gebruik je het soms ook om op vragen van gasten te reageren?
Alleen in geval van nood 🙂
Als ik onderweg ben en een potentiële gast stelt een vraag.
Informatieve vragen/antwoorden van bestaande gasten gaan voor 90% via WhatsApp.
Alleen formele dingen gaan via Airbnb