Promotie voor nieuwe advertentie

Géraldine162
Level 1
Ghent, Belgium

Promotie voor nieuwe advertentie

Kan je de functie 'korting geven op je 3 eerste boekingen' aanpassen? Bijvoorbeeld 10% korting geven ipv de vooropgestelde 20%? Rn bijvoorbeeld enkel voor bepaalde maanden in het jaar en niet op alle maanden? 
Blijkbaar is die functie redelijk vast en kan je dat niet echt aanpassen. Klopt dat? 


4 Antwoorden 4
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Géraldine162 ik weet niet of je het percentage aan kan passen, ik weet wel dat je de aanbieding kan verwijderen. Zelf heb ik er geen gebruik van gemaakt, de boekingen stroomden binnen aangezien het augustus en hoogseizoen was

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ik merk trouwens dat de meeste boekingen bij mij op zondag binnenkomen 

Bedankt voor je berichtje Kirsten. Hopelijk stromen ze binnenkort ook bij ons binnen. 🙏

Ik heb ons vakantiehuis nu al enkele weken op Airbnb gezet en nog geen boekingen... Misschien is het te duur? 
Ik zie wat ik kan doen. 
Groetjes,
Géraldine

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Géraldine162 
Als beginnende host heb je goede reviews nodig. Dus gebruik maken van die korting.
Het aantal maanden is niet relevant. Het geldt alleen voor de eerste 3 boekingen.
Voor wat betreft je tarief: dat is hard werken. Inventarisatie maken van gelijke woningen en kijken wat de prijzen zijn. In Ghent zou ik zeker met seizoen tarieven werken

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf