Toeslag voor 1 nacht

Opgelost!
Loes45
Level 3
Bakel, Netherlands

Toeslag voor 1 nacht

Hoi lieve verhuurders,

Ik vraag me af waarom er nog geen manier bestaat om een toeslag te rekenen wanneer gasten maar 1 nacht willen blijven.

Toen ik net begon met verhuren konden gasten ook 1 nacht blijven. Ik kreeg heel veel boekingen voor 1 nacht maar ik heb een compleet huisje en ben 3 uur bezig met de schoonmaak. Dit was dus niet erg rendabel. Ik heb toen de boekingen naar minimaal 2 nachten gezet, dit gaat er goed.

Behalve in rustige periodes. De weekenden zijn dan wel altijd vol en wil ik ook alleen per 2 nachten verhuren maar het zou fijn zijn als ik van maandag t/m donderdag wel voor 1 nacht kan kiezen met daarop een toeslag zodat het rendabel blijft.

Je kunt wel allerlei kortingen aanbieden zie ik, maar een toeslag voor 1 nacht kan volgens mij niet, of heeft er iemand met hetzelfde probleem een creatieve oplossing?

Groetjes Loes

Beste Antwoord
Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Loes45 
Prijs per nacht verhogen en korting geven met ingang van nacht 2

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

5 Antwoorden 5
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoi @Loes45, ik heb even gekeken, maar ik kon niet direct een artikel hierover vinden. Wist je dat je een zoekopdracht 👈 kunt invoeren? (zie afbeelding)  

Screenshot 2023-09-15 at 16.59.02.png

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Mieke0
Level 9
Amsterdam, The Netherlands

Je kunt de eerste nacht gewoon duurder maken. Dus de prijs per nacht hoog erin zetten; in je tekst dat je korting geeft bij 2 of meer nachten. En dat ook via de instellingen

Loes45
Level 3
Bakel, Netherlands

Dank je Mieke, ik denk dat ik het zo dan ga doen!

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Loes45 
Prijs per nacht verhogen en korting geven met ingang van nacht 2

Loes45
Level 3
Bakel, Netherlands

Dat is inderdaad een optie, daar ga ik eens over nadenken!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf