Beste, We renoveren momenteel een vergunde BNB in Zwijnaard...
Laatste reactie
Beste, We renoveren momenteel een vergunde BNB in Zwijnaarde. Kent iemand een organisatie of persoon die kan helpen bij alle...
Laatste reactie
Hoi lieve verhuurders,
Ik vraag me af waarom er nog geen manier bestaat om een toeslag te rekenen wanneer gasten maar 1 nacht willen blijven.
Toen ik net begon met verhuren konden gasten ook 1 nacht blijven. Ik kreeg heel veel boekingen voor 1 nacht maar ik heb een compleet huisje en ben 3 uur bezig met de schoonmaak. Dit was dus niet erg rendabel. Ik heb toen de boekingen naar minimaal 2 nachten gezet, dit gaat er goed.
Behalve in rustige periodes. De weekenden zijn dan wel altijd vol en wil ik ook alleen per 2 nachten verhuren maar het zou fijn zijn als ik van maandag t/m donderdag wel voor 1 nacht kan kiezen met daarop een toeslag zodat het rendabel blijft.
Je kunt wel allerlei kortingen aanbieden zie ik, maar een toeslag voor 1 nacht kan volgens mij niet, of heeft er iemand met hetzelfde probleem een creatieve oplossing?
Groetjes Loes
Opgelost! Ga naar Beste Antwoord
Hoi @Loes45, ik heb even gekeken, maar ik kon niet direct een artikel hierover vinden. Wist je dat je een zoekopdracht 👈 kunt invoeren? (zie afbeelding)
Je kunt de eerste nacht gewoon duurder maken. Dus de prijs per nacht hoog erin zetten; in je tekst dat je korting geeft bij 2 of meer nachten. En dat ook via de instellingen
Dank je Mieke, ik denk dat ik het zo dan ga doen!
Dat is inderdaad een optie, daar ga ik eens over nadenken!