Verhuren in Madrid, Spanje als Nederlander/Hosting in Madrid, Spain as a Dutch person

Fleur91
Level 1
Netherlands

Verhuren in Madrid, Spanje als Nederlander/Hosting in Madrid, Spain as a Dutch person

Hallo, ik zou graag met iemand in contact komen die als Nederlander verhuurt in Madrid, Spanje, daar eigenaar van onroerend goed is en het verhuurt via airbnb. Heb namelijk vragen over plaatselijke belastingen en wetgeving etc. Wie kan mij helpen? 

 

Hi, I would like to get in touch with someone who, as a Dutch person, rents out in Madrid, Spain, who owns a property there and rents it out through airbnb. I have questions about local taxes and legislation, etc. Who can help me?

 

Thanks,

 

 

Fleur

2 Antwoorden 2
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Hallo @Fleur91 

welkom op het forum. 
Zelf heb ik geen antwoord op je vragen maar hopelijk andere mensen wel. 
volgens mij zijn hier ook andere hosts die hun woning in Spanje verhuren

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

Hoi @Fleur91 , welkom op het Communitycentrum! 😃

 

Voor vragen over bijvoorbeeld lokale belastingen en wetgeving kun je het beste terecht in een van de Host Clubs, al zullen ze in de Host Club voor Madrid waarschijnlijk wel Spaans spreken. Je kunt altijd proberen lid te worden en je vraag voor een Nederlands-sprekende Host te stellen, wie weet reageert er iemand die je zou kunnen helpen. Je kunt de Host Clubs hier op de kaart vinden: https://community.withairbnb.com/t5/Lokale-community/ct-p/home_sharing_club_nl

 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf