Mario3759 Level 1 Prijsaanpassingen bij update site Hi, Recent werden een aantal updates doorgevoerd van het pl... Hi, Recent werden een aantal updates doorgevoerd van het platform Airbnb. We hebben via een boeking gemerkt dat hierdoor onz...
Christian4226 Level 1 Eindhoven, Netherlands waarom zijn mijn Airbnb-servicekosten zo hoog? Kunnen jullie mij vertellen waarom bij mij de service kosten... Laatste reactie Kunnen jullie mij vertellen waarom bij mij de service kosten zo hoog zijn ten opzichten van andere aanbieders in de zelfde st... Laatste reactie
Marjet0 Level 2 Montespertoli, Italy De eis dat je minimaal 100 dagen moet verhuren of minstens 1... Ik voldoe aan alle criteria voor het verlengen van mijn Supe... Laatste reactie Ik voldoe aan alle criteria voor het verlengen van mijn Super Host status, behalve aan de 100 dagen/10 verblijven eis. In mij... Laatste reactie
Truitje0 Level 1 Antwerp, Belgium Aanpassing van nachttarief Hallo iedereen, ik heb al meerdere reservaties ontvangen waa... Laatste reactie Hallo iedereen, ik heb al meerdere reservaties ontvangen waarbij telkens "aanpassing van nachttarief" vermeld staat en er een... Laatste reactie
Ron11276 Level 2 Rhoon, Netherlands kalender in de air bnb app mijn kalender opent niet meer in de app na mijn laatste upda... Laatste reactie mijn kalender opent niet meer in de app na mijn laatste update. wat kan ik daar aan doen, kunt u mij helpen? Laatste reactie
Miguel2067 Level 2 Antwerp, Belgium Appartement huren Beste, hoe kan ik het beste een appartement vinden voor door... Laatste reactie Beste, hoe kan ik het beste een appartement vinden voor doorverhuur voor een airbnb?gewoon bij een immo kantoor langs gaan of... Laatste reactie