Ineke-and-John0 Level 2 Hoofddorp, Netherlands Toeristenbelasting innen via AirBnB Ik kan op de factuur niet zien of er toeristenbelasting inge... Ik kan op de factuur niet zien of er toeristenbelasting ingehouden is,en hoe ik het percentage op de site kan invullen.
Emeraude3 Level 1 Co-Host Gent Hey iedereen!Ik ben Emeraude Mulongo en ik ben een co-host! ... Hey iedereen!Ik ben Emeraude Mulongo en ik ben een co-host! Als co-host ondersteun ik Airbnb-eigenaars bij het beheer van hu...
Leslie1060 Level 1 Reservering en bijbehorende factuur kloppen niet. Hallo Quincy, Ik heb een reservering ontvangen en geacceptee... Laatste reactie Hallo Quincy, Ik heb een reservering ontvangen en geaccepteerd voor 27-12 tot 30-12De dag huur is 135,00 euro maar op de Air ... Laatste reactie
Miguel2067 Level 2 Antwerp, Belgium Appartement huren Beste, hoe kan ik het beste een appartement vinden voor door... Laatste reactie Beste, hoe kan ik het beste een appartement vinden voor doorverhuur voor een airbnb?gewoon bij een immo kantoor langs gaan of... Laatste reactie
Selvano0 Level 1 Amsterdam, Netherlands Vergunning vergeten te verlengen Amsterdam Hi,ik ben vrij nieuw met Airbnben en heb onlangs een stomme ... Laatste reactie Hi,ik ben vrij nieuw met Airbnben en heb onlangs een stomme fout gemaakt. Ik had niet door dat mijn vakantieverhuur vergunnin... Laatste reactie
Stefan3592 Level 1 Arnhem, Netherlands Belasting voor mijn vakantiewoning in Duitsland heeft iemand ervaring met het verhuren van een vakantiewonin... Laatste reactie heeft iemand ervaring met het verhuren van een vakantiewoning in Duitsland, terwijl je in Nederland belastingplichtig bent? Laatste reactie