Hello community,I contacted airbnb 'support' multiple times ...
Laatste reactie
Hello community,I contacted airbnb 'support' multiple times to ask about below question, and if I am overlooking something, o...
Laatste reactie
Hoe kan het dat ik geen enkele reservering meer via jullie krijg??
Jullie hebben ook de super-host staus van e afgenomen !! Waarom??
Ik zit ook op Booking.com en daar krijg ik de ene reservering na de andere. Waarom gaat het bij jullie zo moeilijk?
Opgelost! Ga naar Beste Antwoord
@Willem104
Hi Willem,
Dit is een forum van Airbnb gebruikers. Niet een plek waar je normaal gesproken aandacht van Airbnb krijgt.
Hoewel ik nog wel de superhost status heb, herken ik je opmerking wel.
Vroeger kreeg ik veel meer boekingen via Airbnb. Nu heel weinig maar de ene reservering na de andere. Ook VRBO scoort beter dan Airbnb.
Misschien zijn er heel veel hosts bij Airbnb bijgekomen. op de US website lees ik dat dat een verklaring zou zijn van de lagere verhuringen.
Daarom adverteer ik op meerdere portals
Vanaf 1 september ben je overigens niet meer boekbaar
@Willem104
Hi Willem,
Dit is een forum van Airbnb gebruikers. Niet een plek waar je normaal gesproken aandacht van Airbnb krijgt.
Hoewel ik nog wel de superhost status heb, herken ik je opmerking wel.
Vroeger kreeg ik veel meer boekingen via Airbnb. Nu heel weinig maar de ene reservering na de andere. Ook VRBO scoort beter dan Airbnb.
Misschien zijn er heel veel hosts bij Airbnb bijgekomen. op de US website lees ik dat dat een verklaring zou zijn van de lagere verhuringen.
Daarom adverteer ik op meerdere portals
Vanaf 1 september ben je overigens niet meer boekbaar
Ik heb zelf geen enkele klacht over de boekingen en adverteer alleen op Airbnb.
@Wij hebben ook geen klachten en wij hebben ook alleen boekingen via Airbnb.