Hallo allemaal
We zijn verheugd om de 9e stad in onze ...
Hallo allemaal
We zijn verheugd om de 9e stad in onze "Stad van de Maand" serie met jullie te delen!
Deze maand zette...
Hello,
heeft iemand ervaring met annuleren van gasten, omwille van risico op besmetting Coronavirus, tot hiertoe ?
Hallo @Vroni1, Airbnb heeft een uitgebreide update geplaatst over het Coronavirus.
Hello Quincy !
Airbnb moet zo snel mogelijk zijn verzachtende omstandigheden aanpassen en verlengen !!!!
Hallo @Vroni1, Airbnb heeft recent nog iets gedeeld. Zie https://community.withairbnb.com/t5/Verhuurders/Samenvatting-van-de-boodschap-aan-onze-hosts-van-de-....
If Airbnb agrees for a fully refund for the guest, due to the lockdown in Belgium because of the Corona virus Covid19, why on earth has my guest Lisette not received her restitution ????????
There is a discrepancy between the written rules of Airbnb concerning this pandemic and the reality of their restitution.....
Inderdaad ik ben zelf een host en krijg de een na de andere annulering binnen vanwege de angst of vastgestelde regels door het Corona virus. Wij zitten in Noord-Brabant in Nederland. De gasten die direct geannuleerd hebben hadden gekozen voor flexibel dus kregen hun geld terug maar ik mis wel mijn inkomsten. Doet Airbnb hier niets mee? Wij zitten in een rood gebied. Monique **
**Persoonlijke informatie verborgen - Communitycentrum Richtlijnen
Ik denk dat we allemaal helaas in hetzelfde schuitje zitten...
Geen inkomsten en de angst om ziek te worden, laten we hopen dat we hier allemaal gezond uit mogen komen en er straks weer tegen aan kunnen gaan.
Airbnb past de verzachtende maatregelen NIET aan ....zij gelden enkel voor reserveringen tot 14 april, terwijl iedereen ziet aankomen dat de lockdown verlengt zal worden tot in mei ( op dit ogenblik tot einde Paasverlof in Belgie)
Als duidelijk is hoelang de maatregels verlengd worden (wat wel zal gebeuren) zal Airbnb dit wel aanpassen, in NL horen we maandag meer..
Gaan jullie huisvesting bieden aan de COVID-19-hulpverleners? Wij denken er wel over na maar vinden het ook een beetje eng... We zijn benieuwd naar jullie reactie!
@Wim-En-Lia0, ik heb op dit moment helaas geen kamers vrij, maar als ik een leegstaand huis had gehad dan zou ik dat best wel willen aanbieden aan de hulpverleners.