Hi, Wij zijn bezig met het uitbouwen van een bnb in Antwerpe...
Laatste reactie
Hi, Wij zijn bezig met het uitbouwen van een bnb in Antwerpen centrum. Het is een gebouw met 3 appartementen waarvan 1 nu suc...
Laatste reactie
Haai,
ik heb n vraagje. Ik ben nieuw en heb inmiddels twee recensies. Ik zie ze wel in mijn advertentie, maar niet vermeld in de overzichten van alle advertenties. Zoals wel bij de andere advertenties van andere hosts. Weet iemand hoe dat kan?
dank
groetjes katja
Ik zie de 2 recencies zowel in je profiel als op je homepage staan, dus begrijp niet helemaal wat je bedoeld met "maar niet vermeld in de overzichten van alle advertenties"
Toegevoegd:
Je bedoeld ws de lijst van zoekresultaten, daar staan ze inderdaad niet vermeld. Misschien omdat 2 reviews nog te weinig zijn om een gemiddelde "rating" (de sterren) af te kunnen geven ?
Overigens staat je huisje in de zoekresultaten wel op nr 2 (van 96 advertenties) , als zonder gewenste data en filters gezocht wordt in de plaats Ruinen !
Ik zie de 2 recencies zowel in je profiel als op je homepage staan, dus begrijp niet helemaal wat je bedoeld met "maar niet vermeld in de overzichten van alle advertenties"
Toegevoegd:
Je bedoeld ws de lijst van zoekresultaten, daar staan ze inderdaad niet vermeld. Misschien omdat 2 reviews nog te weinig zijn om een gemiddelde "rating" (de sterren) af te kunnen geven ?
Overigens staat je huisje in de zoekresultaten wel op nr 2 (van 96 advertenties) , als zonder gewenste data en filters gezocht wordt in de plaats Ruinen !
Aha daar had ik nog niet aan gedacht. Thanks