Hallo allemaal,
Nu het jaar ten einde loopt, nemen vele...
Laatste reactie
Hallo allemaal,
Nu het jaar ten einde loopt, nemen velen van ons de tijd om na te denken over hoe de afgelopen 12 maande...
Laatste reactie
Sinds enkele weken heb ik meerdere verzoeken gekregen voor boekingen.
Mensen die zeggen dat ze morgen of overmorgen willen komen en allerlei info vragen maar dat ze pas morgenochtend even gaan betalen. Of dat ze geld gaan overmaken naar hun rekening en dat ze later gaan betalen.
In de communicatie zeggen ze tot het laatste moment dat ze komen maar betaling komt nooit. Dit heeft gevolgen voor de planning vd schoonmaker etc.
Vandaag kreeg ik weer 2 verzoeken na elkaar waarin zij aanbieden om cash te betalen bij aankomst. Dat geweigerd, direct daarna, via een andere account een verzoek om een mooie prijsje te maken...
Dit soort vreemde verzoeken heb ik in 6 jr als verhuurder nooit meegemaakt. In 2 weken tijd al 4x.
Ik vraag me af of anderen dit ook zo ervaren?
En is er wellicht iets gaande? Bepaalde vorm van oplichting of vinden ze het grappig dat je de data voor ze bezet zou houden oid?
Ik ben benieuwd of anderen dit ook meemaken.
Alvast bedankt.
@A171 nee nog niet meegemaakt, wel rare verzoeken en berichtjes, maar dit nog niet. Zolang je ze er maar uit kunt pikken lijkt het me nog niet zo'n probleem, toch? Het is wel irritant idd. Ik zorg altijd dat de schoonmaker op de dag van vertrek schoonmaakt, dan is de ruimte altijd klaar mocht er iets gebeuren in de tussentijd. Het is even anders plannen, maar dat is eenmalig denk ik dan maar. Succes. Hopelijk hebben ze er na een paar keer proberen genoeg van. En profiel rapporteren lijkt me 🙂
@A171 nee nog niet meegemaakt, wel rare verzoeken en berichtjes, maar dit nog niet. Zolang je ze er maar uit kunt pikken lijkt het me nog niet zo'n probleem, toch? Het is wel irritant idd. Ik zorg altijd dat de schoonmaker op de dag van vertrek schoonmaakt, dan is de ruimte altijd klaar mocht er iets gebeuren in de tussentijd. Het is even anders plannen, maar dat is eenmalig denk ik dan maar. Succes. Hopelijk hebben ze er na een paar keer proberen genoeg van. En profiel rapporteren lijkt me 🙂
Inderdaad rapporteren zodat Airbnb het kan onderzoeken @A171. Krijg je nog steeds vreemde verzoeken?