Advertentie kopieren

Advertentie kopieren

Hallo,

 

Ik wil graag mijn advertentie kopieren zodat ik de kamers in mijn woning afzonderlijk of samen kan verhuren. Met meerdere advertenties kan ik zelf bepalen wanneer welke advertentie actief is. Alvast bedankt voor je hulp!

Groet,

Jeanine

4 Antwoorden 4
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Jeanine50,

 

Dat wordt dan kopiëren en plakken, ben ik bang voor. Een echte kopieer-functie is er helaas niet.

Als je de tweede of zelfs een derde advertentie eenmaal opgezet hebt, dan kun je wel de kalenders aan elkaar koppelen.

Zodat je niet met dubbele boekingen komt te zitten.

 

Succes!

Bedankt, @Cor3! Zal ik doen.

Groet!

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo @Jeanine50 & @Cor3,

Je kunt een advertentie kopieren via de "dupliceer" funktie. Beschrijving zoals via laptop/desktop: Ga naar je lijst van advertenties (Kies "advertenties" bovenaan uit horizontaal hoofdmenu) , scroll helemaal naar rechts totdat je de  laatste kolom in beeld hebt met de "drie puntjes". Klik daarop bij betreffende advertentie en kies uit het menu "dupliceren".

Succes, Emiel

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Emiel1,

 

Wellicht dat deze functie alleen beschikbaar is, als je al meerdere advertenties hebt.

Als je maar 1 advertentie hebt, dan kom je onder: Advertentie, meteen in de bewerking modus van de bestaande advertentie (dus geen beschikking over de 3 puntjes of de optie: Dupliceer).

Tenminste: Ik kan de functie niet gevonden krijgen.

 

Met de App, kun je onder advertentie wel op het '+' teken drukken, en dan heb je kennelijk wel de mogelijkheid om de bestaande advertentie te dupliceren.

Op de Startpagina (Tabblad helemaal links op een Desktop PC), heb je ook een knop: Nieuwe advertentie aanmaken (Dus ik vermoed dat daar dezelfde functionaliteit onder zit).

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf