Afwijzing verificatie

Fia842
Level 1
Bolsward, Netherlands

Afwijzing verificatie

Nieuwe gast wordt nu voor de tweede keer afgewezen ivm verificatie. 
ID niet verlopen en op verschillende manieren foto’s gemaakt. 
Wat kan er aan de hand zijn?

8 Antwoorden 8
Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Hallo @Fia842 

 

Dat is vreemd, wij kregen die klacht zondag ook al van een gast die wilde boeken...

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Fia842 @Wim-En-Lia0, het beste is om de klant door te verwijzen naar de Airbnb klantenservice. Het kan zijn dat het wel even kan duren voordat je gast iemand aan de lijn krijgt sinds het best druk is op dit moment. 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Hallo @Quincy 

 

Weer hebben mensen die bij ons willen boeken waarbij de verificatie maar niet wil lukken. Ik heb ze doorverwezen naar de klantenservice en die hebben ze gebeld, ze zouden teruggebeld worden door ze maar helaas is dat niet gebeurd laten ze me weten. Het zijn 2 stellen dus ook de andere mevrouw heeft het geprobeerd maar die krijgt hetzelfde te zien, verificatie niet gelukt. Nu staat er dat de aanvraag is ingetrokken maar ze laat me weten nog steeds heel graag naar onze studio te komen in april...

 

Hopelijk weten jullie een oplossing.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Wim-En-Lia0, sorry voor mijn late reactie (ik was een paar dagen vrij). 

 

Is dit nu onderhand allemaal al wel gelukt of is het nog steeds hetzelfde? Ik zou dit eventueel kunnen doorgeven aan de team, en hopen dat ze contact opnemen met je gasten? 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Hai @Quincy 

 

Nee het is helaas nog steeds niet gelukt, gisteren heeft die mevrouw weer gebeld met de klantenservice en zou weer teruggebeld worden maar dat was vanmorgen helaas nog niet gebeurd, echt slecht want zo lopen de hosts nieuwe boekingen mis... Hopelijk kan jij er vaart achter zetten 😉

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Hallo @Quincy 

 

Ze hebben verschillende keren geprobeerd om te reserveren (hadden al eerder bij Airbnb gereserveerd en goede recensies) maar het is niet gelukt. Ze hebben 2x contact opgenomen met de klantenservice, die zouden dan terugbellen maar helaas is dat niet gebeurd...

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Hallo @Quincy @Fia842 

 

Wij hebben die mensen inderdaad doorverwezen naar Airbnb, de boeking is niet doorgegaan.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Wim-En-Lia0, wat jammer zeg. Ik ben benieuwd wat exact het probleem geweest zou zijn... 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf