Airbnb-App werkt niet meer

Michel64
Level 1
Nijmegen, Netherlands

Airbnb-App werkt niet meer

Sinds een paar dagen werkt de (nieuwe versie van de) Airbnb-App op mijn mobiel niet meer. Als ik op het icoon tik zie ik, na het bekende ronddraaien van het Airbnb-logo, de melding 'Airbnb is gestopt'. Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft niets opgeleverd. Het gaat om een Android-telefoon. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

3 Antwoorden 3
Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Zou het kunnen dat de nieuwe versie niet compatibel is met het OS van je toestel? Op mijn oude iPhone 4, draait de app niet (omdat ik daar geen OS meer kan updaten). Op mijn nieuwe(re) iPhone 5S draait hij wel omdat ik daar het meest recente OS heb geïnstalleerd.

Annie461
Level 2
Barneveld, Netherlands

Dag Bob,

ik zit met hetzelde probleem, kan wel de app nog downloaden, maar het probleem is dat ik alles moet gaan invullen terwijl ik alles de PC heb en dat werkt goed. Wil dus ook alles zien in de app wat op de PC komt. Hoe doe je dit? Ga al;s het ware dus gewoon een nieuwe pagina aanmaken, is niet de bedoeling.

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Annie461,

 

Dan doe je iets niet helemaal goed?

Als je de app installeert en je logt in met dezelfde inlog-gegevens, die je ook op je PC gebruikt.

Dan is alles keurig synchroon met elkaar. Dat is juist ook de bedoeling.

 

Het lijkt er op dat je nu een tweede account aangemaakt hebt, voor het gebruik in combinatie met je telefoon. Dat is uiteraard niet de bedoeling.

 

Succes!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf