Annuleren van reservering. Als ik een boete krijg voor het annuleren van de laatste reservering

Marcella131
Level 2
Aalten, Netherlands

Annuleren van reservering. Als ik een boete krijg voor het annuleren van de laatste reservering

In de resectie “s van meneer staat dat ze zich als varkens hebben gedragen. Deze lui laat ik niet in mijn huis. Als ik daar een boete op krijg dan stop ik er meteen mee

4 Antwoorden 4
Kayleigh6
Level 2
Lunteren, Netherlands

Tsja...

Kayleigh6
Level 2
Lunteren, Netherlands

Wat wilt u dat wij doen? Je zult contact moeten hebben met airbnb.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Marcella131, je zou eventueel contact met Airbnb kunnen opnemen om dit aan te geven. Ik denk dat het best begrijpelijk is dat je hierover bezorgd bent. 

 

Airbnb contact gegevens https://www.airbnb.nl/help/contact-us/channel

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Marcella131,

 

Ik zie dat je op je accommodatie direct reserveren aan hebt staan.

Dus dan zou je in principe tot 3x per jaar boetevrij mogen annuleren.

Zelf nog nooit gedaan, maar als het al een keer nodig is, dan zou ik dit altijd via Airbnb laten lopen.

 

Bedenk echter wel: Airbnb vindt het niet doorgaan van een mogelijke reservering, absoluut niet fijn!

Dus dat heeft altijd consequenties. Airbnb kan echt heel veel invloed uitoefenen op het reserveringsgedrag van gasten.

En volgens mij heeft de helpdesk, zelfs een knopje waarmee tijdelijk je advertentie in de mats-modus gezet kan worden. Ik ben daarvoor al teveel toevalligheden tegen gekomen.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf