BBQ barbeque wat is jullie ervaring?

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

BBQ barbeque wat is jullie ervaring?

Met het mooie weer houden we zelf natuurlijk af en toe wel van een lekkere barbeque. 

 

Ik weet echter niet of de gasten een barbeque goed schoonmaken na gebruik ( ik ben ook blij dat ik geen oven heb)? 

 

Hebben jullie een bbq? Maken gasten het rooster goed schoon en hoe doe je dat met kolen? Lever je die zelf of nemen de gasten die mee? 

 

7 Antwoorden 7
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ja een BBQ is inderdaad een plus, onze gasten vragen er ook steeds om. Wij zitten zo dicht aan het strand dat het niet mag, te gevaarlijk met de zeewind.....en eerlijk gezegd ik vind het niet erg. Het schoonmaken zou ik inderdaad niet zien zitten, je krijgt het nooit perfect schoon!  @Katja202 Je biedt een mooi alternatief !  succes allemaal !

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Wij geven alleen de bbq als gasten er specifiek om vragen (dat gebeurd maar weinig), we zeggen er dan wel bij dat ze het rooster goed schoon moeten maken. 

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

Hai @Kirsten266 ,

 

Ik lever geen BBQ, maar heb op het terras wel een grote tegel neergelegd van 70 bij 70 waar mensen als ze willen hun eigen bbq  op kunnen zetten 🙂

 

Want je kunt er donder op zeggen dat het rooster idd niet wordt schoongemaakt en dat is een klusje waar ik echt een gruwelijke hekel aan heb en qua voedsel veiligheid ook niet verantwoordelijk voor wil zijn naar de gasten toe. Er wordt wel naar gevraagd door gasten en dan zeg ik dit dus altijd en daar zijn ze super blij mee en ze nemen als goede Nederlanders lekker hun eigen BBQ mee. Zij blij en ik blij en daar doe ik het voor.

 

Groetjes en BBQse vanavond .... het is er het weer iig wel voor.

Katja

Groetjes Katja
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Kirsten266, toen ik nog een Host was heb ik altijd wel een BBQ in de tuin gezet voor gasten. Dit heb ik vervolgens weer weggehaald i.v.m. met een ongeluk veroorzaakt waarbij een gast iets in de oven was vergeten.  Na dit ongeval heb ik maar ook maar de BBQ weggehaald. 

 

Overigens was de BBQ nooit gebruikt.

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Dankjewel voor jullie advies. Ik heb al een paar keer met een mooie bbq in mijn handen gestaan tegen beter weten in haha

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

😂 @Kirsten266 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf