Beheer omgeving AIRbnb traag?

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

Beheer omgeving AIRbnb traag?

Sinds enkele dagen is de Airbnb beheer omgeving verschrikkelijk traag. Andere websites hebben dit probleem niet.

Iemand met vergelijkbare ervaringen?

3 Antwoorden 3
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Bob297,

 

Ja dat klopt, het is vrij traag allemaal de laatste dagen.

Geen idee waar het aan ligt.

Wellicht dat op de Engelstalige versie van de Community hier meer over te vinden is.

Want het zal wellicht om een wereldomvattend probleem gaan.

Dirk19
Level 2
Zwolle, Netherlands

Hoi Cor3,

 

Heeft het zin om berichten in de inbox te archiveren? Ik merk dat het openen van de inbox steeds meer tijd vraagt. En als je ze dan archiveert, waar zijn ze eventueel terug te vinden (niet dat ik daar veel behoefte aan heb)( ik heb daar ondertussen meer dan 250 berichten)

 

groet,

 

Dirk Reitsma

Zwolle

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Dirk19,

 

Het is niet echt mijn ervaring dat het allemaal veel sneller wordt, als je berichten archiveert.

Maar het houdt het beheer van je berichten (aanstaande en huidige gasten) in ieder geval wel veel overzichtelijker.

 

Als je berichten archiveert, dan komen ze in je archief.

En om in je archief te komen zit er zowel op de PC als in de App een apart knopje bij de Inbox.

 

Vanuit het archief, kun je berichten ook weer de-archiveren (dan komen ze dus weer in je Inbox te staan).

Als jij of je (voormalige) gast op een gearchiveerd bericht reageert. Dan komt die ook vanzelf weer in je Inbox te staan.

 

Succes!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf