Betaling niet ontvangen

Emre8
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Betaling niet ontvangen

Hoi!

 

Van 25 tot 27 juli hebben twee gasten mijn huis gehuurd, maar ik heb nog steeds geen betaling ontvangen! Van de twee reserveringen voor en na hun kreeg ik tijdens de eerste nacht melding en kort daarna werd het bedrag bijgeschreven. Onder transactiegeschiedenis op de airbnb website kan ik ook geen betaling van hun vinden. Ik heb geprobeerd een helpdesk nummer te verkrijgen maar die kon ik niet vinden, dus probeer ik hier een oplossing te vinden 🙂

4 Antwoorden 4
Thera0
Level 1
Wageningen, Netherlands

Bij mij is het hetzlefde geval. Gasten zijn geweest van 22 jyly tot 1 augustus en ik heb nog geen betaling gekregen.

Dan staat er bij de betaling als je binnen 6 dagen de betaling niet hebt moet je de provider bellen. Wie is dan die provider?

Ik zoek al de hele middag naar een oplossing en kom er niet uit. Het gaat toch om een behoorlijk bedrag en als ik het gratis moet doen, stop ik er onmiddellijk mee.

Gert6
Level 1
Knokke-Heist, Belgium

Beste , bij ons juist hetzelfde. We hebben reeds 2 verhuringen achter de rug nl 1 van 28/7 tem 30/7 en 1 van 30/7 tem 3/8.

Normaal staat er dat indien de gasten inchecken de verhuring gestort wordt maar ik heb nog niks ontvangen van mijn eerste verhuring. Op de transactiegeschiedenis staat voor juli nog niks uitbetaald.

Hoe gebeurt eigenlijk alles qua uitbetalingen?

Raphaël20
Level 1
Netherlands

Ik ben al 2 weken in "gevecht"' met AIRBN. Ze weigeren mij een bedrag van €630,= over te maken van een gast die naar volle tevredenheid mijn appartement heeft gebruikt en nadien ook nog een zeer goede recencie schreef.

Ik kom niet verder dan de AIRBN servicedesk 020 522 2333 waar overdreven nette en vriendelijke mensen mij steeds verteleen dat ze niets voor mij kunnen doen????? De zaak is in behandeling bij een speciaal team, welke zaak?????

Moedeloos wordt ik er van!!

Agnes146
Level 1
Zottegem, Belgium

heb ke intussen betaling ontvangen ?

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf