Bevestiging reservering fake?

Opgelost!
Johnny258
Level 1
Mechelen, Belgium

Bevestiging reservering fake?

Goeiedag,
Ik heb deze email van U ontvangen met bevestiging dat ik het appartement in de **France, gehuurd heb van vrijdag 16 juli tot zaterdag voormiddag 17 juli 2021.

Reserveringscode

**
Factuuur: ** · 28 juni 2021

Nochtans kan ik de host niet bereiken in verband met de instructies voor de check-in, nog kan ik haar een email sturen en als ik dan, ongerust, op airB&B zoek naar een bericht van bevestiging, is er geen opgeslagen in mijn reizen.
Mag ik U vragen mij een nieuwe bevestiging te sturen zodat ik zeker ben dat ik vrijdag 16 juli dit appartement heb gehuurd en graag ook een bevestiging van de host zelf, ook zij heeft mij nog niet bevestigd.
Groeten
Johnny DE FRE
[*Persoonsgegevens verwijderd voor veiligheidsdoeleinden]
 
 
1 Beste Antwoord
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Johnny258 

Dit is niet Airbnb zelf, maar de community. Wij kunnen niets bevestigen of opsturen, daarvoor moet je bij Airbnb zelf zijn. Als de reservering via het officele Airbnb platform is gedaan en betaald, dan wordt automatisch een bevestiging van de reservering gestuurd aan zowel de gast als de host.

Via het message systeem (Inbox) kun je berichten sturen aan de host of evt. tel.  contact opnemen.

 

 

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

1 Antwoord 1
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Johnny258 

Dit is niet Airbnb zelf, maar de community. Wij kunnen niets bevestigen of opsturen, daarvoor moet je bij Airbnb zelf zijn. Als de reservering via het officele Airbnb platform is gedaan en betaald, dan wordt automatisch een bevestiging van de reservering gestuurd aan zowel de gast als de host.

Via het message systeem (Inbox) kun je berichten sturen aan de host of evt. tel.  contact opnemen.

 

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf