Bouwwerf op 50m afstand

Ingmar7
Level 1
Las Negras, Spain

Bouwwerf op 50m afstand

Hallo, we verhuren een appartement met uitzicht op omgeving en op de zee in Spanje. Begin deze maand zijn ze met de bouw van een huis begonnen op ongeveer 50 m van ons huis.

Mét torenkraan.

Men had ons niet verwittigd dat men zou beginnen bouwen

Daar we reeds een 6 tal boekingen hebben voor deze zomer vraag ik me af of ik onze gasten in spé moet kennis geven van dit bouwwerf.

En hoe zou U dit hun mededelen?

image.jpg

 

3 Antwoorden 3
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Ingmar7 

Behalve een obstakel in het uitzicht kan er misschien ook andere overlast zijn, bijv lawaai ? (dat zou ik persoonlijk veel vervelender vinden).

Je kunt gasten beter inlichten en de foto sturen (of een link naar de foto), dan kunnen ze zelf situatie beoordelen en komen ze in ieder geval niet voor verrassingen te staan. Helaas zaken waar je geen controle over hebt, maar wel negatief kunnen uitpakken zijn voor je verhuur.

 

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Ingmar7 

Ik zoudit zeker melden bij de toekomstige huurders. Als je zelf huurder bent zou jet het ook niet op prijs stellen hiermee onverwacht geconfronteerd te worden

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Ingmar7, dit is natuurlijk erg vervelend omdat je niet door hen geïnformeerd bent over de bouw van de woningen. Ik zou dit inderdaad ook zeker melden bij je toekomstige gasten. 

 

Kun je ons nog even laten weten hoe het allemaal is afgelopen? 

 

Gr,

 

Quincy 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf