Correspondentie

Peter587
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Correspondentie

Ik krijg als gebuiker van Airbnb alle (Email)correspondentie in het Fins, een taal die ik volstrekt niet machtig ben.

In mijn profiel is Nederlands aangevinkt. Iemand anders een ervaring hiermee en hoe is dit op te lossen?

1 Antwoord 1
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo,

 

Gebruikt u de app of de website, of allebei ? De app schijnt soms "kuren" te vertonen, afgaande op info in andere communities

 

Controleer op de website (op uw homepage) of linksonderaan de taal en valuta goed staan ingesteld.

Controleer vervolgens in uw profiel of voorkeurstaal goed staat ingesteld. NB van "aanvinken" is geen sprake, u kunt in het vak klikken en dan verschijnt keuzelijst. Kies gewenste taal. Staat keuze al goed ? Wijzig dan naar iets anders en kies "opslaan". Wijzig vervolgens terug naar gewenste taal, kies opnieuw  "opslaan".

 

Is het probleem opgelost ?

Zo niet, ga naar uw profiel, onderaan staat sectie "optioneel", kies bij "taal toevoegen" de talen die u wenst (meestal Engels en Nederlands).

 

Probleem nog steeds niet opgelost ?  misschien is uw account gehacked of "bug", neem contact met Airbnb

 

Succes en met vriendelijke groet,

Emiel

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf