Direct reserveren of vooraf goedkeuren

Marie-Jose4
Level 1
Baarle-Hertog, Belgium

Direct reserveren of vooraf goedkeuren

Goede middag,

 

Heeft er iemand ervaring mee of het meer reserveren oplevert als je direct reserveren selecteert ten opzichte van vooraf goedkeuren?


Mijn probleem is namelijk als ik meerdere weken aan een stuk beschikbaar ben en iemand reserveert midden in die periode voor 2 nachten dan zou ik dat liever nog even open houden en afwachten of er een boeking van 2 weken binnenkomt, zeker als het nog op de lange termijn is.

 

Wat is jullie ervaring hiermee?

 

Hoor het graag.


Alvast hartelijk bedankt.

 

Groetjes,


Marie-Jose

3 Antwoorden 3
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Marie-Jose4,

 

Helaas, wel of niet direct reserveren, helpt niet om het door jouw geschetste probleem te vermijden/voorkomen.

In beide gevallen worden namelijk de nachten in je agenda al onmiddellijk geblokkeerd!

Dus de vlieger van het wachten op een eventueel ‘betere’ reservering gaat helaas niet op.

 

Wel kun je met je beschikbaarheidsinstellingen spelen, zodat je niet met ‘orphan nights’ komt te zitten.

Maar ook daar zitten weer nadelen aan (je kunt je hand overspelen).

 

Succes!

Lydie59
Level 2
Kasterlee, Belgium

Waar kan ik dat wijzigen tussen vooraf goedkeuren en vastleggen,  ik ben uit de buurt Kasterlee 

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Lydie59,

Direct reserveren kun je inschakelen in je reserveringsinstellingen. Je kunt evt. een aantal criteria vastleggen waaraan de gast moet voldoen. Maar bij een match zal de reservering meteen worden vastgelegd, dus zonder je "handmatige" goedkeuring.

 

Met vriendelijke groeten

Emiel

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf