Emailadres beheerder

Evi3
Level 1
Leiden, Netherlands

Emailadres beheerder

Goedemiddag,

 

Ik heb per ongeluk het emailadres van mijn vriend (de beheerder van de advertentie) veranderd naar mijn emailadres waarop ik zelfs nog niet eens een account had. Ik kan het emailadres nu niet meer aanpassen naar zijn emailadres, omdat hij deze niet meer herkent. het lijkt dus alsof het adres van mijn vriend is opgeheven? Wie kan mij helpen?


Groetjes

1 Antwoord 1
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Evi3,

 

Deze post is al wat ouder, maar bij deze toch nog even een antwoord. Zodat een ander er eventueel ook nog wat aan heeft.

Verder zie ik dat jullie nog steeds verhuren, dus ik ga er helemaal van uit, dat het uiteindelijk goed gekomen is.

 

Dit soort vergelijkbare gevallen komt helaas wel meer voor. In dat geval is het altijd raadzaam om even met het bij Airbnb geregistreerde telefoonnummer te bellen naar Airbnb zelf.

Het voor Nederland te gebruiken telefoonnummer is, via deze link te vinden: Contact Airbnb (+31 20 52 22 333).

 

Airbnb kan dan het een en ander weer voor je corrigeren. Daarna zal de wijziging wel even bevestigd moeten worden. Via een link in een te ontvangen mail op het voortaan te gebruiken mail adres.

 

Succes!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf