Extra kosten

Sil12
Level 2
Alkmaar, Netherlands

Extra kosten

Goedmiddag, bij extra gasten heb ik ingesteld dat we bij meer dan 2 gasten €25 euro in rekening brengen. Nu heb ik een reservering binnnen gekregen voor 3 personen maar vindt de €25 euro die extra in rekening moet worden gebracht er niet bij terug. Kunt u mij vertellen wat er fout gaat? Het gaat om de reservering met code HMAK9DSJY4. Mvg, Sil

1 Antwoord 1
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Sil12,

 

Dit is niet Airbnb zelf, maar een community van en voor Airbnb gebruikers. Dus we kunnen je reservering niet inzien 😉

Wellicht dat de gast in de tekst vermeld heeft, met z’n drieën te komen. Maar dat in de reservering zelf staat dat het om 1 volwassene gaat. Dit soort problemen komt veelvuldig voor. Zelf maak ik dat ook regelmatig mee.

Contact opnemen met de gast is dan het devies, want als ze na het horen van de opslag, dan geen interesse meer hebben. Dan hebben ze tot maximaal 48 uur na de reservering de tijd, om de reservering alsnog kosteloos te annuleren (tenminste als de reservering pas over 14 dagen of meer aanvangt).

Ook kun je het zo laten natuurlijk. Maar formeel hoort het aantal gasten op de juiste waarde te staan.

Ik heb het even bij je advertenties getest en daar werkt het in ieder geval naar behoren.

Bij 2 personen het basis bedrag, en bij 3 personen, gaat de nachtprijs netjes met € 25 omhoog.

 

Succes!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf