Fietsen op vraag

Hilde438
Level 2
Boutersem, Belgium

Fietsen op vraag

Dag, ik zorg regelmatig voor fietsen voor mijn gasten. Het huisje is wat afgelegen. Dit jaar is er veel meer vraag naar omdat auto's zo duur zijn om te huren. Mijn vraag. Koop ik er beter zelf. Ik kan ze per seizoen huren aan 250€ per maand. Of blijf ik beter huren? 

 

5 Antwoorden 5
Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

@Hilde438 Wij hebben zelf twee eenvoudige tweede hands fietsen gekocht. 100 euro voor twee fietsen. In de omgeving kost een fiets huren 12 euro per dag. Bij ons kunnen ze hem huren voor 15 euro per fiets gedurende het hele verblijf. 😀 na 4x verhuren zijn de fietsen er al uit. Nadeel is wel dat als back to back boekingen hebt en de fiets is stuk … dan moet je dus een snelle actie uit halen om ze weer klaar te krijgen. 

Groetjes Katja
Bert10807
Level 1
Kortgene, Netherlands

@Hilde438 @Heeft u wel gedacht om fietsen te leasen, in Nederland kan dat, ik heb zelf daarvoor naar E-bikes gekeken, dan heeft u ook geen zorgen aangaande het onderhoud en reparaties en u kunt ze met een winstmarge verhuren, het is volgens mij nog goedkoper dan E 250,= per maand

Bert10807
Level 1
Kortgene, Netherlands

@Hilde438  E-bike verhuren is misschien ook een extra service ivm de dure autoverhuur, mensen zullen dan ook hun actieradius vergroten.

Bas2643
Level 1
Noordwijk, Netherlands

Wij hebben als service 4 goede fietsen staan. Wij rekenen geen huur en zien het als extra service. Ik wil ze niet verhuren, omdat ik dan de reparatie moet uitvoeren.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Wat gaaf @Bas2643! Toevallig heb ik net een topic aangemaakt over het verhuren van fietsen en ander apparatuur 😃

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf