Foutje van gast met geven van sterren

Opgelost!
Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

Foutje van gast met geven van sterren

Zucht en toen overkomt het jezelf. Net hele leuke gasten uitgezwaaid. Super review gegeven en ontvangen. Alles 5 sterren …. Behalve de algehele beoordeling. Ik was helemaal verbaasd en deed dus een berichtje naar de gast met de vraag of ze me wilde helpen mijn Airbnb te verbeteren door me aan te geven wat ik kon verbeteren. Blijkt dat de vier sterren een foutje was, dat moesten er vijf zijn … OK dus vanmiddag contact gezocht met t helpcentrum. 1e bericht wat ik krijg is de chatbot die vraagt of ik klaar ben en of ik nog steeds hulp nodig heb … verder 1 grote stilte ….

Voor t eerst op Airbnb ben ik nu zoekend naar de positieve kant van dit verhaal …. Oh nee heb m al! Weer een tevreden gast die blij is weggegaan en binnenkort nog een keer komt …. Maar ik vrees dat t Airbnb verhaal wat langer wordt.

 

Hebben jullie dit al eens meegemaakt? En zo ja hoe os dit vervolgens afgelopen/opgelost?

 

 

Groetjes Katja
1 Beste Antwoord
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Katja202 

 

Dit kost je alleen maar tijd en ergernis bij Airbnb Klanten"service" en uiteindelijk wordt er niets opgelost. Gewoon laten voor wat het is. De gast kan de review niet (meer) aanpassen, wel  kan de gast de review evt. geheel laten verwijderen door Airbnb. Maar is mi  allemaal teveel gedoe.

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

3 Antwoorden 3
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Katja202 

 

Dit kost je alleen maar tijd en ergernis bij Airbnb Klanten"service" en uiteindelijk wordt er niets opgelost. Gewoon laten voor wat het is. De gast kan de review niet (meer) aanpassen, wel  kan de gast de review evt. geheel laten verwijderen door Airbnb. Maar is mi  allemaal teveel gedoe.

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

@Emiel1 Daar ben ik dus ook bang voor, maar ik ben ook een kleine pitbull (slechts 167cm lang😉) dus ik geef niet zomaar op.

Groetjes Katja
Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

Het kan inderdaad niet opgelost worden. Enkel de gast kan de review laten verwijderen. Daarvoor moet de gast dus een verzoek doen aan Airbnb. 

Maar al met al vind ik wel dat ik super snel een antwoord heb gekregen. 🙂

Groetjes Katja

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf