Hallo, Voor ons dit jaar het eerste jaar op Airbnb. Goede er...
Laatste reactie
Hallo, Voor ons dit jaar het eerste jaar op Airbnb. Goede ervaringen tot nu toe, maar wat we graag willen is dat er gedurende...
Laatste reactie
mijn gasten hebben voor 6 personen geboekt.
Op de dag en avond van aankomst waren het ook daadwerkelijk 6.
De dag daarop waren het er ineens 7.
Nu 2 dagen later zijn het er in totaal 9, 7 slapen er en 2 personen zijn "bezoek".
Ze gebruiken alle faciliteiten, zwembad, douches, wasmachine, handdoeken, zeep etc.
Als ik ze erop aanspreek wordt ik aangekeken of ik gek ben.
Wat te doen met dit soort gasten en hoe laat ik hun betalen voor de extra kosten.
Deze gasten kan je onmiddellijk verwijderen want ze hebben je huisregels overtreden. Bel Airbnb helpdesk 020 5222333 Airbnb zal ze dan benaderen en ze moeten op z'n minst bijbetalen voor de extra gasten. Als je wil dat ze onmiddellijk vertrekken, zal Airbnb proberen een andere accomodatie voor het te vinden/
o ja, Airbnb zal foto's willen als bewijs, ( extra bezette slaapplaatsen of luchtbedden) dus als je die alvast kan maken, is dat alvast meegenomen. Bedenk ook even wat je wil: gasten weg? bijbetalen? excuses op z'n minst..
Bedankt Mirjam,
foto's maken is lastig.
ze slapen op de banken. en even vragen of ze zich willen opstellen voor een groepsfoto is niet erg makkelijk.
Gelukkig heb ik nu eindelijk een telefoonnummer van AIRBNB.
begrijp dat het lastig is om foto's te maken, maar misschien zijn ze op een bepaald moment niet thuis?
Hoe beter je je verhaal kan onderbouwn , des te beter kan Airbnb je helpen ( zij zitten ook met hun verzekeringen die bewijzen willen)
sterkte!