Geen boekingen meer

Saskia29
Level 1
Rotterdam, Netherlands

Geen boekingen meer

Goedemiddag,

 

Mijn advertentie liep het afgelopen jaar storm, echter sinds 2 weken krijg ik nauwelijks meer boekingen binnen. Ik ben op dit moment vanwege die reden dan ook een stuk goedkoper. Toch boeken maar weinig mensen.. Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen? Ik heb goede reviews.

1 Antwoord 1
Jeannie15
Level 2
's-Hertogenbosch, Netherlands

Als er in de stad of omgeving bijzondere activiteiten zijn, kunnen boekingen oplopen. Misschien is het goed om je gasteninfo op je advertentie een paar maanden vooruit up te loaden met de activiteiten die er zijn, kost wat tijd/onderzoek maar als er veel te doen is in je omgeving of als het op andere wijze interessant is om te verblijven, dan moet het lukken om meer boekingen te verkrijgen. Daar staat tegenover dat, wanneer je stad of omgeving negatief in het nieuws staat (gevaarlijk o.i.d.) dan gebeurt het omgekeerde en ook dan kun je daarop vooruitlopen in je advertentie door alternatieve activiteiten of interessante dingen daarbuiten te zoeken.
M.b.t. Rotterdam is het, vooral voor buitenlandse gasten, heel prettig te weten dat het Randstad is, m.a.w, de bereikbaarheid naar de andere grote interessante steden is eenvoudig, voor Nederlanders is het al snel te ver, maar voor buitenlanders is het dichtbij!

succes, Jeannie

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf