Geen hulp van Airbnb bij contact zoeken met host om aankomsttijd te bespreken

Luigi570
Level 1
Rome, IT

Geen hulp van Airbnb bij contact zoeken met host om aankomsttijd te bespreken

Onverhoopt heb ik een reservering gemaakt terwijl het profiel van mijn zoon open stond. Ik kwam daar pas achter toen ik een mailtje binnen kreeg dat mij vertelde over de bestemming die mijn zoon had geboekt en waar ik een van de reizigers zou zijn. Ook ontving ik een sms op mijn smartphone waarin mijn zoon werd bedankt voor de reservering. 

Ik heb geprobeerd dit aan te kaarten bij Airbnb, maar loop tegen een muur aan; i.v.m. privacy kunnen ze me niet verder helpen, ondanks het feit dat mijn zoon naast mij zat en ook vertelde wat er fout gegaan was. 

Nu heeft mijn zoon TWEE accounts op Airbnb: eentje die hij heel lang geleden een keer heeft aangemaakt (meld je aan via Facebook.. lekker makkelijk, wat hij toen gedaan heeft) en een account dat hij gebruikt als hij op reis gaat. Hij heeft geen toegang tot het eerste account omdat hij de password niet meer weet en geen manier ziet het weer te verkrijgen aangezien Hotmail heeft gezegd hem niet verder te kunnen helpen.

Ik heb Airbnb alle gegevens verstrekt: de datum van de reservering, welke gasten er reizen, de manier van betalen en het nummer van de creditcard alsmede op wiens naam de kaart staat, het reserveringsnummer, de data van het verblijf enz. enz.. De betaling is inmiddels volledig geschied, maar ze kunnen (willen) me niet verder helpen i.v.m. de privacy en nu kan ik dus niet in contact komen met onze host om hem te waarschuwen hoe laat we aankomen...

Wie zou weten hoe dit op te lossen? Is er dan echt geen enkel persoon bij Airbnb die pragmatisch is en het probleem begrijpt en dat het écht onze reservering is en de host zou kunnen inlichten hoe laat we aankomen??? 

Ik vraag niet eens om zelf contact op te kunnen nemen (waar ik ook het kwaad niet van inzie, aangezien de reservering al volledig is betaald en Airbnb dus echt niet omzeild gaat worden).

0 Antwoorden 0

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf