Hallo Portugese helpers?.

Opgelost!

Hallo Portugese helpers?.

Hallo daar.

Weet iemand hoe je een Portugal nummer Portugees government nummer van de overheid kan aanvragen? Ik snap er niks van en heb hulp nodig. Ik bbedoel dan het verhuurnummer.. dat is blijkbaar nodig..

Alvast bedankt

Groetjes

U kunt mij ook bereiken.op ** (app ). Het geeft haast. Robert

 

Persoonlijke informatie verborgen - Communitycentrum Richtlijnen

1 Beste Antwoord
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Robert1216,

 

In de post op de Engelse community had ik al aangegeven, dat zo’n verhuur vergunning in Portugal een “Alojamento Local” heet (kortweg: AL).

En dat is niet alleen maar een simpel papiertje of nummertje, maar daar gaat een hele wereld aan wetgeving achter schuil (zoals jezelf ondertussen al gemerkt zult hebben).

Je kunt het proberen zelf te regelen, maar dan wens ik je veel succes!

Want als er uiteindelijk iets niet blijkt te kloppen. En je krijgt met de autoriteiten te maken. Dan heb je een aardige uitdaging. De eerste gevallen zijn inmiddels bekend.

 

Hier zijn een paar ingangen voor je:

 

Let op: De eerste referentie is al weer twee en een half jaar oud, en ieder jaar veranderen er de nodige zaken in de bijbehorende wetgeving!

Ook voor het einde van dit jaar, zijn er weer een 7-tal nieuwe regels aangekondigd.

 

Dus nogmaals: Je kunt het beste een goede legal advisor opzoeken en die het werk voor je laten doen. Wij zelf zijn ook heel lang bezig geweest om de juiste partij te vinden. En dat is uiteindelijk naar alle tevredenheid gelukt.

 

Ps.

Wel je portemonnee meenemen. Want het is allemaal niet echt goedkoop!

 

Pps.

In welke regio staat jouw woning?

Dat helpt namelijk bij het zoeken!

 

Succes!

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

1 Antwoord 1
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Robert1216,

 

In de post op de Engelse community had ik al aangegeven, dat zo’n verhuur vergunning in Portugal een “Alojamento Local” heet (kortweg: AL).

En dat is niet alleen maar een simpel papiertje of nummertje, maar daar gaat een hele wereld aan wetgeving achter schuil (zoals jezelf ondertussen al gemerkt zult hebben).

Je kunt het proberen zelf te regelen, maar dan wens ik je veel succes!

Want als er uiteindelijk iets niet blijkt te kloppen. En je krijgt met de autoriteiten te maken. Dan heb je een aardige uitdaging. De eerste gevallen zijn inmiddels bekend.

 

Hier zijn een paar ingangen voor je:

 

Let op: De eerste referentie is al weer twee en een half jaar oud, en ieder jaar veranderen er de nodige zaken in de bijbehorende wetgeving!

Ook voor het einde van dit jaar, zijn er weer een 7-tal nieuwe regels aangekondigd.

 

Dus nogmaals: Je kunt het beste een goede legal advisor opzoeken en die het werk voor je laten doen. Wij zelf zijn ook heel lang bezig geweest om de juiste partij te vinden. En dat is uiteindelijk naar alle tevredenheid gelukt.

 

Ps.

Wel je portemonnee meenemen. Want het is allemaal niet echt goedkoop!

 

Pps.

In welke regio staat jouw woning?

Dat helpt namelijk bij het zoeken!

 

Succes!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf